« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه های این استان در سال ۱۴۰۰ به لحاظ کیفی ارتقا می یابند و بر همین اساس نیز برنامه های متنوعی پیش بینی شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، محمدعلی پیرسبزی اظهار داشت: برخی از این برنامه ها شامل برگزاری دوره های آموزشی، اجرای جشنواره ها و برپایی نمایشگاه های استانی و منطقه ای با لحاظ کردن شرایط کرونایی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ابیان کرد: رویکرد مسؤولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به رسانه های این استان مبتنی بر سیاست های وزارت ارشاد و شامل هدایت، حمایت و نظارت است.

وی با اشاره به اهمیت و نقش چشمگیر رسانه ها، بیان کرد: امروزه که دشمنان برای نااُمید کردن ملت ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند وظیفه رسانه ها در زمینه امیدآفرینی در جامعه مهم و تعیین کننده است.

پیرسبزی عنوان کرد: حفظ وحدت و همدلی بین مردم و هدایت جامعه به سوی تعالی و پیشرفت نیز جزو وظایف اصحاب رسانه است.

وی ابراز داشت: اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد از اوایل شیوع بیماری کرونا تاکنون در زمینه آگاهی بخشی و روشنگری مردم این استان پیشتاز بوده اند.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: