« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
یاداشت از طلبه عدالت‌خواه علی آذر؛
رای من جلیلی است زیرا با وجود او محرومین زیلایی، زاغه‌نشینان سیستان و کپرنشینان خوزستان طعم شیرین عدالت را خواهند چشید!
پایگاه خبری آوای رودکوف:علی آذر:میگویند چرا جلیلی؟
می‌گویند؛ جلیلی پای راه رفتن ندارد، حال چگونه برای مردم کار خواهد کرد؟!

می‌گوییم آری پای راه رفتن ندارد ولی با همین با پای نداشته بیشترین سفر استانی و منطقه‌ای برای شناسایی نقاط قوت و ضعف مملکت را داشته است.

می‌گویند؛ جلیلی که مدیریت بلد نیست و اصلا سر و کاری با مدیر بودن نداشته است، حال می‌خواهد چه کند؟

می‌گوییم؛ چگونه مدیری قوی نیست که پدر علم مدیریت ایران او را اصلح‌ و قوی‌ترین مدیر در ارکان سیاسی جمهوری اسلامی می‌داند، و او ۶ سال مدیر حساس‌ترین مجموعه نظام یعنی شورا عالی امنیت ملی بوده است. کسی که ذره‌ای اطلاعات سیاسی داشته باشد می‌دانند که هماهنگ کننده‌ی بین کل قوا مملکتی و حاکمیتی بر عهده شورا عالی امینت ملی‌ست.

می‌گویند؛ او که الف‌بای اقتصاد را نمی‌داند، حال چگونه می‌خواهد منجی اقتصاد ایران باشد؟

می‌گوییم؛ چگونه اقتصاددان قوی نیست درحالی‌که "پروفسور درخشان” استاد اقتصاد دانشگاه آکسفورد او را منجی اقتصاد ایران می‌داند، و برنامه‌ی تدوین شده‌ی او را قویترین برنامه اجرایی می‌داند درحالی‌که دیگران حتی یک برگه A4 برنامه مدوّن ندارند.

می‌گویند؛ او وحدت‌شکن است و اجماع نیروهای اصولگرایی را به هم می‌ریزد پس لایق نیست!

می‌گوییم؛ بلی او وحدت‌شکن است، وحدت حول ضدمبانی انقلاب را همیشه شکسته و خواهد شکست، او حاضر نیست بخاطر چند صباحی ریاست، از عقایدش دست بکشد هر چند این عدم وحدت، به چشمِ ظاهربینان برایش گران تمام شود.

می‌گویند؛ حامیان و طرفدارنش کیستند؟ آیا قدرت و زور سیاسی دارند یا که گرسنگان پاپتی هستند؟

می‌گوییم؛ بلی حامیان او مستضعفان و کوخ‌نشینانی هستند که امام پیر و مرشد بزرگ ما یک تار موی‌شان را بر کرور کرور اشرافی کاخ‌نشین معامله نکرد. حامیانش همان‌هایی هستند که خداوند در قرآنش وعده حاکمیت‌شان را داده است.
همان‌جا که فرمود؛ (نُریدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثینَ).

می‌گویند؛ جلیلی دستش بسته است و به قول مشهور آب از دستش چکه نمی‌کند!

می‌گوییم؛ آری جلیلی در خرج کردن بیت‌المال حساس است. او همان فردی‌ست که از بودجه‌ی مصوب برای ارگانی که ریاست‌اش را برعهده داشت همیشه اضافه می‌آورد. او همانی‌ست که رفتار و کردارش ضداشرافی‌گری است. جلیلی معیارش برای برخورد با افراد همان است که خدا در قران فرمود؛ «إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِندَ اللهِ أَتْقَیکُمْ».

می‌گویند؛ جلیلی را کسی نمی‌شناسد!

می‌گوییم؛ آری جلیلی را کسی نمی‌شناسد چون بجای اینکه تریبون‌های بی‌فایده را در انحصار خود قرار دهد، یا در خوزستان بود، یا در سیستان، و یا در کردستان برای شناسایی مناطق محروم و نحوه خدمت‌رسانی به آنان.

رای من جلیلی است زیرا با وجود او محرومین زیلایی، زاغه‌نشینان سیستان و کپرنشینان خوزستان طعم شیرین عدالت را خواهند چشید!

رای من جلیلی است به علت اینکه وجود او یعنی پایانی بر دوقطبی‌های شمال و جنوب، فقر و غنا، مرکز و پیرامون، بالاشهری و پایین‌شهری و جمع شدن این دوگانه‌های کاذب.

رای من جلیلی است به علت اینکه وجود او یعنی مُهر پایانی بر دوگانگی فساد_ فساد خوب، فساد هم قبیله من درست_ فساد هم قبیله تو غلط، اشرافیت مذهبی صحیح_ اشرافیت ضد دین غلط!

رای من جلیلی است چون او نمایند‌ی گفتمان ما می‌توانیم است و نماینده‌ی گفتمان اقتصاد مقاومتی و تکیه بر عزم ملی.

رای من جلیلی است چون هیچ لکه‌ی سیاه و حتی خاکستری در زندگی خود و خانواده‌اش نخواهید دید

و در آخر رای من جلیلی است تا که فرزند خلف امام روح‌‌الله تنها نماند و انشاءالله زمینه‌سازی برای آن عدالت‌گستر گیتی فراهم گردد.
کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: