« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارخانه قند استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف بهبود وضعیت اشتغال، راه اندازی و فعال می شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از تسنیم؛ حسین کلانتری با اعلام این خبر اظهار داشت: باتوجه به تدبیرمقام معظم رهبری و نام‌گذاری امسال به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها می‌طلبد همکاری‌های لازم در این خصوص انجام شود.

استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خوشبختانه همه مسئولان حاکمیتی و دستگاه‌های اجرایی از جمله نماینده ولی‌فقیه در استان، مقامات قضایی و مدیران صنعتی استان برای کمک به راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این واحد تولیدی مصمم هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه مسئولان این استان از همه ظرفیت‌ها، پشتیبانی و اختیاراتی که دارند برای برداشتن موانع پیش‌روی این واحد تولیدی استفاده می‌کنند، ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک شاهد روشن شدن خط تولید این واحد صنعتی باشیم.

کلانتری یادآور شد: با اتخاذ تدابیر لازم حداکثر تا پایان خرداد ماه این مهم اتفاق بیافتد.
وی اشتغال به کار صدها نیروی کاری که سابقه خدمت در این واحد را دارند و بلکه زمینه اشتغال صدها نیروی کار جدید را از دستاوردهای فعال شدن کارخانه قند استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و اضافه کرد:رونق تولید در تمام بخش‌‌های استان باید اتفاق بیفتد.

مقام عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از وظایف دستگاه‌‌های اجرایی این استان را تلاش و پیشگامی برای رونق تولید دانست و یادآور شد: مسئولان باید بدون بهانه برای تسهیل روند تولید اقدامات مناسب را انجام دهند و در این زمینه برنامه‌ ریزی منسجم لازم است.

کلانتری بر واکاوی موانع اصلی رونق تولید در استان تاکید کرد و افزود: در این راستا ابتدا باید نیازمندی‌های استان را احصا و از توان داخلی به ویژه نیروی انسانی به نحو مطلوب استفاده کرد.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: