« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
12فروردین ،شعار سال و برکات آن ، گلایه های مردم از مسولان ،کرونا و گریزی به مصوبات ، انتخابات شورای شهر و تأیید صلاحیت ها ،ورودی شهر لنده، ظرفیت بنیاد مستضعفان و فرصتهای محدود ،رصد فضای مجازی و دعوت همگان به رعایت تقوا از مهمترین نکته‌های نماز جمعه این هفته شهر لنده بود که توسط حجت الاسلام سید محمود الهی نیا بیان شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ؛حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لنده گفت: 12 فروردین که به روز جمهوری اسلامی نامگذاری شده نقطه عطفی مهم و پرافتخاری در تاریخ انقلاب اسلامی است چراکه تنها کشوری که تاکنون حکومتش را به رای مردم گذاشت ایران اسلامی بود.


وی افزود:جمهوری اسلامی با اتکا به مردم و اراده آنها شکل گرفت و با وجود توطئه های سنگین داخلی و خارجی در طول این چند دهه این مردم بودند که جمهوری اسلامی را حفظ کردند.

الهی نیا تاکید کرد: با وجود جنگ اقتصادی و نرم دشمن و در دفاع مقدس که هدف دشمن براندازی بود و نقشه های داخلی به لطف پروردگار امروزه شاهدیم که روز به روز جمهوری اسلامی قوی تر خواهد شد و آینده جهان حول محور ایران اسلامی خواهد بود.

امام جمعه موقت لنده در ادامه گفت: ملت ایران نظام خود را دوست دارند و اگر نگرانی هایی هم وجود دارد از انحرافات و اختلاسها و اشرفیگری ها و بی تدبیری ها و بی خیالی های بعضی مسئولین است.

حجت الاسلام الهی نیا گفت: نامگذاری سال جدید به سال«تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» که حکیمانه توسط مقام معظم رهبری انجام گرفت نشان از اصرار رهبری بر تولید است و قطعا راه اصلی مقاومت در برابر دشمن و رفع محرومیت ها  و رسیدن به خودکفایی در توجه به این شعار و تولید سالم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده در بحث مشکلات شهرستان لنده نیز گفت: باید بحث کرونا جدی گرفته شود ؛ از دورهمی ها و اجتماعات که قطعا خطرساز است دوری کرد ؛پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد و البته مصوبات ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان  جای تقدیر دارد اما انتظار می رود بیشتر اجرایی شوند.

خطیب جمعه لنده  افزود: نکته دیگر که بارها تذکر داده شد این است که مردم از بعضی وعده های مسئولین گلایه دارند خصوصا در بحث جاده های روستایی وانتظار می رود که مدیران کل و مسولان شهرستانی به وعده خود عمل کنند تا هم مردم امید وار شوند و هم اعتماد بیشتری به آنان داشته باشند.

الهی نیا به هیئت نظارت بر انتخابات شوراها توصیه کرد که در بحث تایید صلاحیت ها با دقت بیشتری عمل کنند تا از ورود افرادی فاقد صلاحیت و شان اجتماعی جلوگیری تا  افراد متخصص و متعهد وارد این شورا شوند چراکه مدیریت شهری به افراد متخصص ؛ متعهد و تحصیلکرده نیازمند می باشد.

حجت الاسلام الهی نیا به بحث ورودی شهرستان لنده از سمت دهدشت اشاره ای داشتند و بیان کردند : ورودی شهر لنده  در شان این شهرستان نیست و فرماندار محترم هم به محض ورود به لنده به این موضوع اشاره داشتندکه امیدواریم از ظرفیت بنیاد علوی در این موضوع و هم به منظور  اشتغال و توسعه روستاها و حمایت از کشاورزان و روستائیان  استفاده بیشتری نمایند ، مشارکت کنند  و زمینه را برای تحقق شعار سال فراهم نمایند.

خطیب جمعه لنده در پایان از دستگاههای امنیتی و قضایی خواست تا با رصد فضای مجازی با افراد متخلف و حاشیه ساز برخورد قاطع نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین