« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در گفتگو با آوای رودکوف :
اگر جامعه ای اقتصاد درستی نداشته باشد، آن جامعه با کمر شکسته به دیگران محتاج خواهدبود و جامعه محتاج و جامعه ای که توان ایستادن روی پاهای خود را ندارد، استقلال واقعی را نخواهد یافت.
پایگاه خبری آوای رودکوف:حجتالاسلام قهرمان احمدی، امام جمعه باسمنج، در گفت‌‌وگو با آوای رودکوف، اظهار کرد: امروزه در جنگ تمام عیار اقتصادی، عقل و منطق ایجاب می کند که فعالیتی دوچندان در تولید داشته باشیم. کشوری که اقتصاد درستی نداشته باشد، فلاکت زده خواهدبود و درواقع کشوری که رونق اقتصادی داشته باشد، یکی از پایه های تمدنش فراهم شده است.

وی، از نقش ارزشمند تولید در آموزه های دینی مسلمانان گفت و افزود: تولید در آموزه های دینی مسلمانان نقش بسیار ارزشمندی دارد. توصیه شده است که در زُمره افرادی باشید که به وسیله تولید و اشتغالزایی دیگران در کنار سفره شما قرار بگیرند و نان خور شما محسوب شوند.

وی، بااشاره به مهم ترین پشتیبانی از تولید بیان کرد: بزرگترین و مهم ترین پشتیبانی از تولید، استفاده از تولیدات و کالاهای داخلی است.

احمدی، ادامه داد: ازنظر جهان بینی توحیدی، اقتصاد زیربنا نیست بلکه آن را روبنا می دانند ولی از مظاهر تمدن درهر جامعه ای اقتصاد محسوب می شود.

وی، استفاده از تولیدات داخلی را در جهش تولید و کارآفرینی تاثیرگذار دانست و افزود: استفاده از تولیدات داخلی یعنی درشرایطی که موادموردنیاز در کشور تولید می شود، دراین شرایط نباید از کالاهای خارجی استفاده کنیم که درنهایت رونق تولید، جهش تولید و کارآفرینی را درپی دارد. افزایش سرمایه گذاری و افزایش کالا در بازار و ملموس شدن عزت و عظمت با دلبستگی به تولیدات داخلی قابل پیش بینی است.

احمدی، ضمن بازگو نمودن عمده ترین موانع تولید تصریح کرد: از عمده ترین موانع تولید می توانیم به بوروکراسی اداری اشاره نماییم و از مشکلات جدی پیشروی تولیدکنندگان است. بزرگترین موانع تولید که رودرروی تولیدکنندگان است از صدور مجوزها، وقت گذرانی تا اخذ تسهیلات زمان بسیاری می گذرد و به نوعی فرصت سوزی مشهود است.

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت، یادآور شد: اگر جامعه ای اقتصاد درستی نداشته باشد، آن جامعه با کمر شکسته به دیگران محتاج خواهدبود و جامعه محتاج و جامعه ای که توان ایستادن روی پاهای خود را ندارد، استقلال واقعی را نخواهد یافت.

وی، افزود: تولید ضرورتی اجتناب ناپذیر درهر جامعه بویژه جامعه انقلابی ایران است.

حجتالاسلام احمدی، تأکید کرد :برای پاگرفتن تولید مردم ایران باید خودشان را در مثلث تولید، پشتیبانی تولید و رفع موانع تولید تعریف کنند و ببینند که در کجای این مثلث می توانند قرار بگیرند.

گفتگو: امیرمسعود طایفه سلطانخانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: