« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
پایگاه خبری آوای رودکوف: کانون هم اندیشی جوانان انقلابی لنده  در پی انتصاب رئیس دادگستری شهرستان لنده پیام تبریکی صادر نمود .

متن این پیام به شرح زیر است:

صلابت و اقتدار قوه‌ی قضائیه، مهمترین خصوصیتی است که میتواند این رکن اساسی نظام اسلامی را بر ادای وظیفه‌ی اصلی آن یعنی احقاق و احیای حق مظلومان و مقابله با متجاوزان به حقوق افراد و جماعات، قادر سازد.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

برادر ارجمند جناب ایرج علیبازی
با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام ،  انتصاب شایسته و مدبرانه حضرتعالي را به سمت ریاست دادگستری شهرستان لنده  تبریک  عرض نموده و از خداوند منان توفیقات روزافزون شما در این مسئولیت در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت مقام عظمای ولایت را مسالت داریم.

یقیناً حضور حضرتعالی که فردی متعهد و باتجارب واندوخته های قضایی هستید در رأس دادگستری  شهرستان، موجب رشد و ارتقاء دستگاه قضا خواهد.

همچنین لازم میدانیم از اقدامات ارزشمندتان، خصوصا در امر پیشگیری از جرم، برخورد قاطع با متخلفان و قانون شکنان،  رسیدگی به دعاوی و ایجاد صلح و سازش درطی مدت سرپرستی در دادگستری شهرستان صمیمانه وخاضعانه تشکر وقدردانی بعمل آوریم.

باتشکرواحترام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین