« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده در جشن نیمه شعبان,
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده در جشن نیمه شعبان گفت:امیدواریم کسانی که مسئولیت دارند اهداف شعار سال را محقق کنند و مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند و این انقلاب را از بدبینی ها و بداندیشی ها نجات بدهند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جشن نیمه شعبان به همت بنیاد علوی ،سپاه پاسدارن و اداره تبلیغات اسلامی در تپه نورالشهدا شهرستان لنده برگزار گردید.


حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در این برنامه گفت:انقلاب اسلامی ایران مقدمه ای برای حکومت جهانی امام زمان (عج)می باشد.


وی افزود:امام دوزادهم شیعیان می فرماید:در حوادث پیش رو به راویان حدیث ما رجوع کنید که این راویان افرادی اهل علم  و متخصص در دین هستند و حجت های ما در زمین می باشند و ما هم حجت خدا بر آنهاییم.


حجت الاسلام الهی نیا در ادامه گفت:ولایت فقیه برگرفته از احادیث و روایات است و کسی که می تواند دنیا و آخرت جامعه ما را هدایت کند و حرکت بدهد ولی فقیه و مبحث مهم ولایت فقیه است و طبق گفته بنیان گذار جمهوری اسلامی ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است.


سخنران مراسم نیمه شعبان گفت:سال جدید که حکیمانه و دلسوزانه توسط مقام معظم رهبری به نام پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از تولید نامگذاری شده نشان از دغدغه رهبری در بحث تولید است که مشکل اصلی کشور هم می باشد.

الهی نیا تاکید کرد:امیدواریم کسانی که مسئولیت دارند  اهداف شعار سال را محقق کنند و مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند و این انقلاب را از بدبینی ها و بداندیشی ها نجات بدهند.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت:شب نیمه شعبان شب احیا و دعاست مثل شب قدر و  وعده دعای مستجاب در این شب داده شد و امیدواریم که دعای خوبان و خالصان در حق مملکت ما و طول عمر با برکت مقام معظم رهبری مستجاب شود و انقلاب اسلامی طبق گفته امام خمینی ره به دست صاحب اصلیش صاحب الزمان  (عج )برسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان از بنیاد علوی؛ سپاه پاسداران؛اصحاب رسانه  و حاضران در جشن مبارک نیمه شعبان تقدیر و تشکر کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین