« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا آخرین وضعیت شیوع کرونا در کشور را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا اظهار داشت: سال گذشته شاهد همت و پشتکار و همصدایی مردم با همکاران ما در حوزه سلامت بودیم و با رعایت پروتکل‌ها توانستیم در سطح دنیا کارنامه قابل قبولی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امیدوارم در سال جدید مردم بر رعایت پروتکل‌ها دقت بیشتری داشته باشند اظهار داشت: تا پایان امسال واکسیناسیون همه مردم انجام می‌شود ولی تا آن زمان مردم باید پروتکل‌ها را رعایت کنند و اگر رعایت نشود باعث خواهد شد تا عزیزان بیشتری را از دست بدهیم.

رییسی افزود: سفر رفتن و دورهمی عامل شیوع بیماری کرونا است و ممکن است ویروس جهش یافته به ویروس جدید غالب شود و افرادی که به سفر نرفته‌اند از سفر پرهیز کرده و افرادی که به سفر رفته‌اند سریعتر برگردند.

وی ادامه داد: روند بستری در آذربایجان غربی و ارومیه رو به افزایش است و احتمال قرمز شدن ارومیه وجود دارد. شهرستان‌های خوانسار گلپایگان و کاشان روند صعودی است و احتمال قرمز شدن خوانسار و نارنجی شدن کاشان وجود دارد. شهرستان های آبدانان ایروان و دهلران در استان ایلام صعودی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین