« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
امام جمعه سمیرم؛
امام جمعه سمیرم گفت: پویایی و مشارکت حداکثری در انتخابات با رقابت همه جریان‌های سیاسی محقق می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده در جلسه شورای اداری سمیرم در مجتمع فرهنگی غدیر شهرستان، اظهار داشت: حضور گرایش‌های مختلف سیاسی در انتخابات‌های مختلف، همواره نشانه پویایی نظام اسلامی بوده است.

به گفته وی هر کسی را که شورای نگهبان قانون اساسی تایید کند و رأی بیاورد، مورد احترام و تایید عموم ملت خواهد بود و همه گروه‌ها و طیف‌های سیاسی باید کمک کننده در این مسیر باشند.

امام جمعه سمیرم با بیان اینکه هنوز هم شاهد پویایی انتخاباتی با وجود همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی هستیم، تصریح کرد: مهمترین مسئله در موضوع انتخابات حضور گسترده و دشمن‌شکن مردم پای صندوق‌های رای است.

حجت‌الاسلام مولازاده معدنی ادامه داد: این حضور همگانی و فراگیر در حقیقت رای به اصل انقلاب و نظام مقدس اسلامی است که نشان خواهد داد مردم همچنان به کشور و مملکت خود علاقه دارند و برای پیشرفت و اعتلای آن تلاش می‌کنند.

وی دقت در انتخاب فرد صالح و انقلابی و بی‌توجهی به شایعات را یادآور شد و افزود: یک اصل بسیار مهم در فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی تقوای سیاسی چه از سوی عموم مردم و چه از سوی خواص و گروه‌های سیاسی و احزاب است.

امام جمعه سمیرم انتخابات خرداد ماه سال آینده را حساس و سرنوشت ساز عنوان کرد و گفت: هر آنچه روی فرهنگ و مسایل پیرامون آن کار شود جا دارد و همه این موارد با فرهنگ سازی و تربیت فرهنگی موثر محقق می‌شود.

وی تاکید کرد: اعتماد مردم به مجریان، ناظران انتخابات و صیانت از رای تک‌تک افراد شاخصه مهم دیگری است که باعث افزایش مشارکت عمومی می‌شود.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین