« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۹
پایگاه خبری آوای رودکوف: رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی گفت: عده‌ای شیاد در پوشش فروشنده، کارت بانکی خریداران را اخذ و پس از درج مبالغ مورد نظر خود، به دلایل مختلف از ارائه رسید تراکنش بانکی خودداری و مبالغی بیش از مبلغ مورد توافق از حساب مشتریان برداشت می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ شهاب امینی با اشاره به برخی سوء‌استفاده‌های صورت گرفته از کارتهای بانکی، اظهار کرد: عده‌ای شیاد در پوشش فروشنده، کارت بانکی خریداران را اخذ و پس از درج مبالغ مورد نظر خود، به دلایل مختلف از ارائه رسید تراکنش بانکی خودداری و مبالغی بیش از مبلغ مورد توافق از حساب مشتریان برداشت می‌کنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی افزود: برخی مشتریان نیز بدون توجه به نکات ایمنی لازم، رسید کسر وجه مربوطه را مورد بررسی دقیق قرار نداده و پس از ترک محل، متوجه عملیات متقلبانه کلاهبرداران می‌شوند.

وی با بیان اینکه هموطنان در هنگام انجام هرگونه عملیات بانکی باید شخصاً رمز بانکی خود را وارد کنند، تأکید کرد: رمز بانکی کاملاً شخصی و محرمانه بوده و ضرورت دارد از افشای آن نزد سایر افراد، پرهیز شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: درخواست رسید تراکنش بانکی از فروشندگان و بررسی دقیق آن، گام مهمی در جلوگیری از وقوع اینگونه کلاهبرداری‌ها به شمار رفته و از ایجاد ضرر و زیان مالی در تعطیلات نوروزی پیش‌رو ممانعت به عمل خواهد آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: