« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷
کهگیلویه و بویراحمد؛
رئیس پلیس راهور شهرستان لنده گفت:تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی برای سفر در شرایط سخت کرونایی نیست.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جمشید آبادی گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و نگرانی از گسترش مجدد آن و همچنین احتمال گسترش ویروس نوع جهش یافته کرونا، ستاد ملی کرونا محدودیت‌هایی را برای سفرهای نوروزی و تورهای نوروز اعلام کرد که ضروری است مورد توجه جدی قرار گیرد.


رئیس پلیس راهور لنده اظهار داشت: جریمه در نظر گرفته شده برای هر گونه ورود خودرو‌های غیربومی به شهرهای ممنوعه را ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: از شهروندان درخواست داریم نسبت به رعایت قوانین اهتمام لازم را داشته و از ترددهای غیر مجاز و غیر ضروری خودداری کنند.

سروان آبادی با بیان اینکه :بهترین راه این است که در خانه بمانید تا از بیماری کرونا در امان باشید اظهار داشت:توصیه اکید ما به مردم و رانندگان وسائط نقلیه پرهیز از مسافرت های غیر ضروری می باشد و در موارد ضروری از سفر با خودروی شخصی - حتی المقدور- پرهیز از برگزاری دورهمی خانوادگی و تجمع و ترددهای غیر ضروری به شدت خوداری نموده و  رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و مقررات رانندگی را در طول سفر و برگشت از سفر ظرف کمترین زمان ممکن و انجام تست سلامت را در دستور کارقرار دهید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین