« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم شهرستان با موضوع کاهش سرقت در ایام نوروز و بعد از آن در دادگستری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم شهرستان لنده  با موضوع کاهش سرقت در ایام نوروز و بعد از آن  با حضور سرپرست و دادستان دادگستری لنده ؛فرماندهی انتظامی ؛جانشین سپاه ناحیه لنده ؛رئیس اداره برق؛رئیس اداره ارشاد اسلامی؛ حراست فرمانداری ؛حاظت اطلاعات دادگستری و اصحاب رسانه برگزار شد.

باید با انجام تمهیدات لازم امکان و زمینه سرقت را به حداقل کاهش دهیم

سرپرست دادگستری شهرستان لنده در این نشست طی سخنانی  با تأکید بر آموزش در راستای پیشگری از سرقت اظهارکرد: آموزش به عنوان یکی از عوامل مهم پیشگیری باید در اولویت برنامه های دستگاه های اداری قرار گیرد.

وی به فرهنگ سازی از طریق رسانه ها و تریبونهای مختلف ، سعی در همکاری و تعامل هر چه بیشتر شهرندان در بحث حفاظت از اموال عمومی و خصوصی و ایجاد زیر ساختهای لازم در راستای پیشگیری از وقوع سرقت تأکید کرد.

این مقام قضایی شهرستان لنده  افزود: باید با انجام تمهیدات لازم امکان و زمینه سرقت را به حداقل کاهش دهیم.

قاضی علیبازی استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه را در برقراری امنیت و پیشگیری از سرقت ضروری دانست و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نیروهای بسیج ، همکاری و هماهنگی بیشتر با فرماندهی انتظامی در سطح شهرستان را خواستار شد.

دستگاه قضا با اخلال‌گران در امنیت عمومی با قاطعیت برخورد می‌کند

در ادامه داداستان لنده ضمن تأکید بر توسعه دوربین های مدار بسته سطح ادارات ،بانکها و مغازه داران و خصوصا طلا فروشان ؛ برنامه ریزی مطلوب ادارات برای کشیک نوروزی و ادامه گشت های محسوس و غیر محسوس  افزود: از آنجایی که جرم سرقت از دغدغه های اصلی مردم است، مبارزه با این جرم نیز در اولویت اول دستگاه قضایی قرار دارد.

اکبر پرندوار اظهار داشت: افرادی که اخلال و نظم در امنیت و آسایش مردم را تحت هر شرایطی برهم بزنند، دستگاه قضا، قطعاً با آنان در چارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

در ادامه؛  ارتقا سطح آگاهی عمومی ، خود مراقبتی مردم از اموال و مناسب سازی منازل و تشدید گشتهای نیروی انتظامی برای پیشگیری از سرقت از جمله راهکارهای ارائه شده در جلسه ستاد پیشگیری از جرم شهرستان  بود .


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: