« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
در گفتگو با خبرنگاران:
رئیس اداره اداره تبلیغات اسلامی دنا گفت:همه برای شادی و نشاط مردم تلاش کردند، اما گروه روحانیت سنگ تمام گذاشتند
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام محمد بهشت مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در گفتگو با خبرنگاران گفت : اینجا شهر سی سخت شهری است که در تاریخ ۹۹/۱۱/۲۹ زلزله ای آمد و دچار خسارت های فراوانی شد، مبلمان شهری، باغ ها، خانه ها و ساختمان ها آسیب دید.


حجت الاسلام بهشت اظهار کرد: شهر سی سخت و تعدادی از روستاهای شهر دنا در این حادثه ناگوار آسیب های فراونی دیدند.


وی افزود : کارهایی که ما به عنوان اداره تبلیغات شهرستان دنا انجام دادیم اولین کار ما تشکیل یک قرارگاه بود به نام قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی، در اردوگاه نور شهر سی سخت، این قرارگاه برای خود رسالت و اهدافی دارد، مهم ترین این اهداف این بود که گروه های جهادی که به صورت مردمی از جاهای مختلف کشور می آیند ما بتوانیم آن ها را ساماندهی کنیم و با امکانات وخدماتی که برای مردم لحاظ کردیم درخدمت آن ها باشیم.


بهشت افزود: استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، شیراز، قم و تهران برای امداد رسانی به سی سخت آمدند، حوزه علیمه گروهی است که همیشه در همه قسمت ها حضور پررنگی دارد از جمله حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد و همه روحانیون جهادی در خدمت مردم بودند.


مسئول اداره تبلیغاتی شهرستان دنا تصریح کرد: خدمات بسیاری از جمله آوار برداری، جابجایی وسایل  و اسباب و اساس منازل مردم از جمله کارهایی بود که گروه های جهادی طلبه  انجام دادند، همچنین در توزیع لباس و وسایل گرمایشی و پتو تلاش کردند.

 
حجت الاسلام محمد بهشت اظهار کرد: در اردوگاه نور آشپزخانه بزرگی ایجاد شد که در طول روز نزدیک به ۳ هزار پرس غذا در بین مردم توزیع می شد؛ در کنار همه این ها ما کار های فرهنگی نیز انجام دادیم که اولین کار و بهترین کار این بود که مردم وقتی روحانیت در کنار آن ها قرار می گرفت یک حس آرامشی گرفتند و این سبب شد که یک حس امیدبخش به شهر انتقال داده شود به طور مثال در روز جشن میلاد امام علی(ع) جشن باشکوهی را با دعوت از مداح بزرگ کشوری برگزار کردیم که این اقدام یک نشاطی را به شهر انتقال داد.


حجت الاسلام بهشت بیان کرد: کاروان ها ودسته های شادی به در خانه مردم رفتند و با خوراکی هایی که آماده کرده بودند، خدمات رسانی می کردند، با توزیعی که داشتند، و با سرود های شادی که برقرار شد حس وحال خوبی را به شهروندان انتقال دادند؛ غرفه های کودک و نوجوان خوبی برپا کردیم در یکی از روستا ها (روستای کوخدان) نیز موکب تشکیل دادیم که از  روحانیون سازمان تبلیغات شهرستان مهران تشکیل شد و در آنجا به خدمات دهی پرداختند؛در میان غرفه ها غرفه کودک و نوجوان  بازتاب خوبی داشت در برخی از موکب ها وغرفه های ما پخت آش صبحانه و شام  را برای شهروندان را نیز داشتیم.


وی ادامه داد: همه برای شادی و نشاط مردم تلاش کردند، اما گروه روحانیت سنگ تمام گذاشتند؛ همچنین در عید مبعث چندین برنامه داشتیم و ازجمله برنامه های ما در بحث مسکن مهر بود که روحانیون و طلبه هایی که از سازمان تبلیغات شهرستان بروجن استان چهار محال وبختیاری به سی سخت آمدند یک حال و هوای شادی را رقم زدند؛ همچنین برگزاری مسابقه برای کودکان و نوجوانان و سرود، قسمتی از برنامه هایی بود که توسط روحانیت  و گروه های جهادی طلبه انجام شد که در ادامه نیز برنامه خواهیم داشت.


مسئول سازمان تبلیغات شهرستان دنا در پایان تصریح کرد: حوزه علیمه استان کهگیلویه و بویراحمد و سازمان تبلیغات اسلامی استان، روحانیون و گروه های جهادی ما تا زندگی دوباره و بازسازی کامل منازل درکنار  مردم عزیز و شریف شهرستان دنا و شهر سی سخت خواهند بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: