« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
یاداشت از وحید حاج سعیدی؛
یعنی اگر پشتکاری را که عزیزان مافیای کنکور برای دربرگیری و پاندمی کنکور دارند، دوستان مافیای واکسن ویروس کرونا داشتند تا الان ده مدل از این واکسن در طرح ها و رنگ های مختلف تولید و روانه بازار شده بود و هیچ نیازی هم به راه اندازی کمپین #واکسن بخرید# ، #واکسن نخرید# ، # واکسن بزنید# و # واکسن نزنید# و این جنگولک بازی ها نبود! ....
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:اینکه گفته اند «با کریمان کار ها دشوار نیست» عین واقعیت است! فقط کافی است به قول مولوی سوراخ دعا را پیدا کنید... نمونه اش همین عزیزان دست اندرکار کنکور و مخلّفات آن ... در جریان هستید که به سلامتی و میمنت ثبت نام کنکور برای بار چهارم تمدید شد! نه خدا شاهده ... من چه شوخی با شما دارم.

اصل خبر به روایت سازمان سنجش
ثبت نام مجدد کنکور سراسری 1400 تا روز شنبه 16 اسفند ماه تمدید شد. متقاضيان ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت نام و اصلاحيه مندرج در اطلاعيه قبلی و  فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.( به نقل از سایت سازمان سنجش)

یعنی اگر پشتکاری را که عزیزان مافیای کنکور برای دربرگیری و پاندمی کنکور دارند، دوستان مافیای واکسن ویروس کرونا داشتند تا الان ده مدل از این واکسن در طرح ها  و رنگ های مختلف تولید و روانه بازار شده بود و هیچ نیازی هم به راه اندازی کمپین #واکسن بخرید# ، #واکسن نخرید# ، # واکسن بزنید# و # واکسن نزنید# و این جنگولک بازی ها نبود! 

حقیقتاً حیف است که چنین سفره پر و پیمان و با برکتی از بدنه نظام آموزشی مملکت برچیده شود و گردش مالی چند صد شاید هم چند هزار میلیاردی و اشتغال در موسسات کنکور، برگزاری کلاس های کنکور و تالیف کتاب های رنگارنگ خاکستری، نباتی، شرابی، شیرشکری، هلویی، ماشی، خرمایی، اُخرایی و ... به تاریخ بپیوندند!

شما همین صدا و سیمای خودمان را ملاحظه بفرمائید. عزیزان صدا قشنگ و مو قشنگ ( منتظری و دوستش که الان اسمش را یادم نیست) در شبکه های مختلف، جوری از امکان موفقیت در کنکور و کسب رتبه های تک رقمی و دو رقمی صحبت می کنند که انگار تعداد رتبه های تک رقمی و دو رقمی بیشتر از 99 عدد است! مردان حسابی... اگر قرار باشد همۀ پشت کنکوری ها رتبۀ تک رقمی و دو رقمی بیاورند ، پس دسته گل رتبه های سه رقمی و بالاتر را در گردن چه کسانی حلقه کنیم؟! یا نحوه شمارش اعداد در ریاضیات تغییر کرده و تعداد اعداد دو رقمی بیشتر شده اند و به ما نگفته اند یا زور مافیا خیلی زیاد شده است! این تعداد رتبه تک رقمی که دوستان به پشت کنکوری ها وعده می دهند ، آدم را یاد تعداد قهرمانان کشوری باشگاه های بدنسازی می اندازد. چرا که بر روی بنر های تبلیغاتی و تابلوی اکثر باشگاه های بدن سازی در سطح کشور، همواره اسم چند قهرمان کشوری به عنوان مربی قید شده است. ما نفهمیدیم مسابقات بدنسازی قهرمانی کشور در سال چند بار برگزار می شود که این ما این همه قهرمان کشوری در هر باشگاه داریم؟! بگذریم ...

با این اوضاع اگر چند صباح دیگر اعلامیه سازمان سنجش در خصوص تور لحظه آخری ثبت نام کنکور منتشر شد، تعجب نکنید. شاید هم مثل بورس که از مردم خواستند زنبیل شان را بیاورند و سهام بخرند، بعد احراز هویت شوند، اینجا هم از داوطلبان بخواهند فعلاً در کنکور شرکت کنید؛ بعد وارد سامانه شوید و ثبت نام کنید!

آن وقت ما اینجا چشم به راه هستیم کنکور یهویی حذف شود و یا مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تغییر روش برگزاری کنکور و حذف سهمیه ها و ... اعمال شود!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین