« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶
در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان شد:
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها خواست تا از تضعیف دستگاه های اجرایی استان که در حال خدمات رسانی به مردم زلزله زده هستند خودداری کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ سردار حمید خرم دل در نشست خبری با اصحاب رسانه که در شهر زلزله زده سی سخت برگزار شد اظهار داشت: در چنین شرایط بحرانی اصحاب رسانه در اخبار و تحلیل‌ها سعی کنند به تضعیف نهاد یا دستگاه اجرای خدمات رسان در شهر سی سخت نپردازند، چرا که تضعیف هر نهادی یا سازمانی در این شرایط باعث از دست رفتن روحیه جهادی تیم‌های خدمت‌رسان می‌شود.


وی با اشاره به اینکه هلال احمر ،کمیته امداد , بهزیستی، سپاه بسیج و همه دستگاه های اجرایی استان در زلزله سی سخت پای کار بوده و هستند گفت: نباید خدمات فرد و دستگاهی تضعیف شود.

سردار خرم دل ابراز داشت: ما در سپاه در هر حالی باید کنار مردم باشیم و وظیفه شرعی و قانونی ماست.

وی در پاسخ به سوالی درباره غفلت از روستاهای زلزله زده شهرستان دنا نیز گفت: با توجه به شرایط خاص شهر سی سخت توجه ها و کمک ها متمرکز شده اند اما خدمات به روستاهایی که خسارت دیده اند نیز می رسد.

سردار خرم دل به خدمات رسانی سپاه فتح در زلزله سی سخت پرداخت و گفت: شغل مردم سی سخت  باغداری و کشاورزی است به همین خاطر بسیج جامعه مهندسین را مامور کرده ایم خسارت وارد شده در این بخش را ارزیابی کند و بازسازی لازم در طرح های کشاورزی آسیب دیده صورت گیرد.

وی افزود: مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح را مامور کرده ایم که خانه هایی که دارای افراد معلول هستند را شناسایی و مبالغی برای داروها و تغذیه آنها اختصاص دهیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ۱۵۰۰ وسیله گرمایشی از سوی بنیاد علوی و ۵۰۰ مورد دیگر نیز از سوی یک موسسه دیگر بین زلزله زدگان سی سخت توزیع شده است .

وی بیان کرد: به مردم سی سخت قول می دهیم تا زمانی که نیاز باشد در کنار آنها خواهیم بود .
خرم دل تصریح کرد: موسسه مسکن بسیجیان اعلام کرده اند در بحث آوار برادری کمک می کنند و ماشین آلات خود را اعزام خواهند کرد .

وی افزود:در جلسه ای با سردار سلامی داشتیم مقرر شد سپاه و بسیج برای 130 خانوار مددجوی کمیته امداد و 50 خانوار مددجوی بهزیستی را بازسازی کنیم و به استاندار و کمیته امداد و بهزیستی نیز اعلام کرده ایم .

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به خدمات پزشکی ارائه شده از طرف سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان زلزله‌زده دنا گفت: قریب به 750 بیمار خاص در شهرستان دنا شناسایی شده ‌که بسته های معیشتی به همراه کمک هزینه تامین دارو به این خانواده ها اهدا می‌شود.

سردار خرم دل در پایان از توزیع بیش از 4000 بسته معیشتی بین خانواده‌های شهرستان دنا خبر داد و گفت: در حوادث مشابه نظیر زلزله بم و کرمانشاه مردم و نظام توان و مشارکت خود را به خوبی به اثبات رسانده‌اند و سپاه تا آخرین لحظه در کنار مردم خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین