« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
واکنش کرامت سلیمی نظریه پرداز بمب اتم به سخنان وزیر محترم اطلاعات؛
سخنان سید محمود علوی وزیر محترم اطلاعات اصلا و ابدا بیان کننده این نیست که ایران در صورت تحت فشار قرار گرفتن ، سلاح اتمی خواهد ساخت بلکه نشان دهنده این است که ایران در صورت تحت فشار قرار گرفتن ،دروغ بودن وجود بمب اتمی را افشا خواهد کرد .
پایگاه خبری آوای رودکوف-کرامت سلیمی:سخنان سید محمود علوی وزیر محترم اطلاعات اصلا و ابدا بیان کننده این نیست که ایران در صورت تحت فشار قرار گرفتن ، سلاح اتمی خواهد ساخت بلکه نشان دهنده این است که ایران در صورت تحت فشار قرار گرفتن ،دروغ بودن وجود بمب اتمی را افشا خواهد کرد .

در صورت افشای این دروغ طومار ابرقدرتی امریکا ، روسیه ، چین و اروپا در هم خواهد پیچید. و این کشورها ابرویشان خواهد رفت. و علاوه بر ان تجزیه خواهند شد و حتی درگیر جنگهای داخلی خواهند شد.

برای همین است که اقای پوتین در روسیه رفتار خوبی با رییس مجلس اقای قالیباف نداشت .

روسیه تا زمانی می تواند ژست یک ابرقدرت را به خود بگیرد که امریکا به همین شکل دروغین وجهه یک ابرقدرت مثلا" اتمی را به خود بگیرد.

این واقعیتیست که ترامپ نیز به ان اشاره کرد که روسیه به این دلیل از برجام خارج نمی شود که برجام برای روسیه توافق خوبیست.

روسیه هیچ قدرتی از خود ندارد و تا به حال در هیچ بحران نظامی در جهان نتوانسته است نقشی اساسی داشته باشد و در نهایت دچار تحقیر و خفت شده است.

روسیه کاملا به امریکا وابسته است . از نظر تامین غذا ، صنایع و حتی تامین اسلحه.

دلیل اینکه تفسیرهای کارشناسان سیاسی مبهم می باشد و پیش بینی های انها رخ نمی دهد این است که انها در نهایت ساده دلی باور کرده اند که سلاح اتمی واقعا وجود دارد.

تحلیلی که سنگ بنایش باور غلط باشد هیچگاه منطبق بر واقعیات و رخدادها نخواهد بود و مفسرین سیاسی همواره مبهم و غیرشفاف صحبت می کنند تا راه فراری برای گریز از غلط بودن پیش بینی هایشان داشته باشند و بتوانند با کلمات بازی کنند.

نه ترامپ در مورد خروج از برجام تصمیم گرفت ونه بایدن برای بازگشت به ان اختیاراتی دارد.

تمام تصمیمات در این مورد توسط نخبگان سازمانهای نظامی امریکا گرفته می شود

اقای ظریف یکبار گفتند که اگر به جای ترامپ ، خانم هیلاری کلینتون دموکرات هم رای می اورد باز هم امریکا از برجام خارج می شد.

شاید باور اینکه سلاح اتمی دروغ است کمی سخت باشد اما واقعیت همین است و چنین سلاحی مطلقا" وجود خارجی ندارد.

اینکه تمام مقامات امریکایی می گویند "ایران هرگز به بمب اتمی دست نخواهد یافت" یک حقیقت را نشان می دهد و ان هم اینکه چیزی به عنوان سلاح اتمی مطلقا" وجود خارجی ندارد و خود دولت امریکا 75 سال با کمک

کشورها و سازمانهای هوچی گر با وانمود به داشتن چنین سلاحی و ایجاد رعب و وحشت در دل ملتها خود را به دروغ ابرقدرت جا زده است

در عمل هم میبینیم که امریکا اهمیتی به گزارشهای ایران در باره غنی سازی نمی دهد و برایش مهم نیست که ایران به چه درصدی از غنی سازی رسیده باشد

وقتی ایران اعلام کرد که غنی سازی بیست درصدی انجام می دهد امریکا هیچ واکنشی نشان نداد

حتی اگر ایران اعلام کند که به بمب اتمی دست یافته است باز هم امریکا هیچ اهمیتی نمی دهد زیرا می دانند که بمب اتمی وجود ندارد و یک خالی بندیست.

غنی سازی 20 درصد که چیزی نیست.

حتی اگر ایران ادعا کند که درصد اورانیوم غنی شده را به 100 درصد رسانده و چند هزار تن هم ذخیره دارد، امریکا باز هم هیچ اهمیتی نمی دهد. چون مقامات امریکایی از حقیقت ماجرا خبر دارند و می دانند که نه اورانیوم غنی شده ای در کار است و نه چیزی به نام بمب اتمی وجود خارجی دارد.

( خودشان حدود 8 دهه با این دروغها و ایجاد ترس در دل ملتها ان طور که خواستند دنیا را بر اساس منافع نامشروعشان مهندسی و هدایت کردند و ملتها را به بردگی گرفتند)

به جای انتشار چنین اخباری به سوال زیر پاسخ دهند:

اگر طبق گفته خودشان در یک بمب اتمی 50 تا 60 کیلوگرم اورانیوم غنی شده به کار رفته است پس قارچی که ده ها هزارتن و یا بیشتر وزن دارد چگونه ایجاد می گردد. اصل بقای جرم که نمی تواند نقض شود.

از تمامی افراد اعم از دانشمندان و فیزیکدانان ( مخصوصا" افرادی که عنوان دانشمند هسته ای را یدک می کشند) و همچنین سیاستمداران و دولتمردان بخواهید که به میدان بیایند و به این سوال جواب دهند . مطمئن باشید که هیچکدام از انها نخواهند توانست به شما پاسخی مجاب کننده بدهند. ناتوانی انها در پاسخ به این سوال باعث افشای دروغ بودن چیزی به نام بمب اتمی می شود. انوقت در چنین فضایی ملتها می توانند به دنبال عدالت اجتماعی و دنیای بدون جنگ باشند.

بیشتر بخوانید:

آیا می دانید قویترین سلاح در دست صاحبان قدرت ، فریبکاریست؟!


اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان "آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان "آوای رودکوف" می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: