« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
هشدار فرمانده انتظامی شهرستان لنده به اصناف :
فرمانده انتظامی شهرستان لنده اعلام کرد: نظر به نارضایتی مردم و شکایات واصله ، فروش اجباری کالا در هنگام توزیع روغن خوراکی در واحد‌های صنفی ممنوع می باشد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف:سرگرد فرزین جمشیدی اظهار داشت:پیرو گزارشات مکرر مردمی در خصوص فروش اجباری کالا در هنگام عرضه روغن خواراکی از سوی  واحد‌های صنفی عرضه مواد غذایی و بررسی های بعمل آمده از طرف اماکن انتظامی این شهرستان؛متاسفانه تعدادی از واحدهای توزیع کننده اقدام به فروش اجباری در کنار روغن خوراکی می نمایند که این امر تخلف بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برابر قانون برخورد و پرونده واحد صنفی متخلف با هماهنگی دستگاه قضایی و اتاق اصناف پلمپ خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف ، موضوع را به شماره تلفن 110 اعلام و  یا به صورت حضوری با مراجعه به اداره  اتاق اصناف شکایت خود را ثبت نمایند.

وی همچنین با بیان اینکه  رصد دائمی بازار از سوی پلیس اطلاعات و اماکن شهرستان در دست اقدام می باشد  از عموم شهروندان و واحدهای صنفی در خواست نمود تا پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های هوشمند را رعایت نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: