« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
یاداشت به قلم علی آذر از طلاب عدالت خواه و انقلابی کهگیلویه و بویراحمد؛
سخن ما در این یاداشت پرداختن به دوگانگی برخی از اصولگرایان و اصلاح طلبان نسبت به فساد است....
پایگاه خبری آوای رودکوف:علی آذر:پیامبر اسلام می فرمایند :اقوام و ملل پیشین بدین سبب ،دچار سقوط شدند که در اجرا عدالت،تبعیض روا میداشتند.

سخن ما در این یاداشت پرداختن به دوگانگی برخی از اصولگرایان و اصلاح طلبان نسبت به فساد است.
دوگانگی ای که اگر جناح مخالف رو به فساد بیاورند فریاد واسلاما وامذهبا شان گوش فلک را کر خواهد کرد.

ولی کافیست همین فساد از هم قبیله ای ،هم فکر و ایدولوژیکی خودشان باشند که به ناگاه کر و کور و لال میشوند.

فقط بحث فساد اقتصادی نیست در همه زمینه ها همین حکم جاریست.مثلا کافیست فلان مداح هفت تیر کشی کند دیگر روزنامه های زنجیره ای شان این ماجرا را تیتر اول خود خواهند کرد ولی اگر یکی از بزرگانشان قتلی انجام دهد آن را با عنوان تراژدی نقل میکنند.

در جناح اصولگرا نیز ماجرا همین است؛اگر یکی از پدرخوانده های اصولگرایی مدرسه ای با شهریه کلان داشته باشد هیچ مشکلی ندارد ولی کافیست خدای نکرده این اتفاق در مورد جناح رقیب بیافتد که آسمان و زمین را به هم گره خواهند زد.

برخورد گزينشي با فساد يكي از خصيصه‌هاي بسیار مضموم است تا جايي كه جهت‌گيري رسانه‌اي پرتعداد اين دو طیف سیاسی در مواجهه با فسادهای هم قبیله ای شان از تاكتيك‌هاي عمليات رواني «خبر‌شويي»، «تقطيع و برجسته‌سازي كلام»، «مقصرنمايي»، «دروغ بزرگ»، «چينش تصاوير و عبارات» و «بي‌طرف‌نمايي» بهره گرفته تا در نهايت فساد را تقسيم به «فساد خوب – فساد بد»كند.

بلی دوستان
ما نیز از تبعات حدیث شریف نبوی در امان نخواهیم بود اگر به عدالت با تمامی افراد رفتار نکنیم.

اگر قرار بر این باشد که هنگام اجرا عدالت برای مستضعفین بشدت سخت و محکم برخورد کنیم و یک زاغه نشین مثل آسیه پناهی ها را با آن شدت برخورد شود ولی وقتی به کاخ های آقازاده ها رسید بعد از این همه بالا و پایین در دادگاه ها برای اثبات زمین خواری شان این حکم، با مدت زمان طولانی اجرا شود شک نکنید ما نیز سقوط خواهیم کرد کما اینکه اقوام قبل از ما نیز سقوط کردند.
انقلاب پیغمبر که بزرگترین انقلاب بود وقتی در دست نااهلان افتاد و در اجرا عدالت تبعیض قائل شدند این انقلاب به تحریف رفت و شد آنچه نباید میشد.

اکنون ماییم و یک انقلاب دیگر از جنس انقلاب پیغمبر به رهبری روح الله بت شکن،آری دوستان اگر دست نجنبانیم و حرکت نکنیم این انقلاب نیز سقوطش حتمی است کما اینکه نظر پیر مراد ما نیز همین بود و چنانچه این انقلاب به علت تبعیض در عدالت سقوط کند شک نکنید اسلام تا قرن های قرن نمیتواند سر خود را بالا نگه دارد.

طلبه عدالت خواه علی آذر

بیشتر بخوانید:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین