« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
خطیب جمعه لنده عنوان کرد:
امام جمعه موقت لنده گفت: ترامپ با خفت و خاری رفت و دنیا امروز شاهد انزوای سیاسی و زمستان سیاه آمریکا می باشد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نماز جمعه امروز شهر لنده با اشاره به 13 جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها که به روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است گفت:حضرت «ام البنین (س)» همانند مادران و همسران شهدا چهار فرزند خود را در واقعه کربلا از دست داد و سختی این درد را از نزدیک لمس کردند لذا روز وفات ایشان را به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری کردند.

شعار «مرگ بر آمریکا» ملت ایران محقق شد

خطیب جمعه لنده افزود:حضرت «ام البنین (س)»پس از باخبر شدن از شهادت فرزندانش، همواره به قبرستان بقیع می‌رفت، قبر‌های فرضی را در آنجا می‌کشید و اشعاری که خود سروده بود، می‌خواند و می‌گریست و اهل مدینه گرد او جمع می‌شدند و همراه او گریه می‌کردند.

وی اظهار داشت:حقیقتا شیر زنان ایران زمین به درستی نقش این بانوی بزرگ اسلام را در دفاع از حریم ولایت و ملت ایفا نمودند و ارامش و عزت ملت ایران مدیون خون پاک شهیدانی است که در دامان این مادران پرورش یافتند.

امام جمعه موقت لنده در ادامه گریزی به حوادث و اتفاقات امریکا زد و گفت:ترامپ با خفت و خاری رفت و دنیا امروز شاهد انزوای سیاسی و زمستان سیاه  آمریکا می باشد.

ایشان با اشاره  به انزوای سیاسی امریکا و میراثی که ترامپ از خود بر جای گذاشت اظهار داشت: شما شاهد هستید که مشکلات داخلی آمریکا روز به روز بیشتر شده است از مشکلات اقتصادی گرفته تا نارضایتی داخلی و تظاهرات و راهپیمایی های مردم و وضعیت انتخابات ریاست جمهوری تا حمله هواداران ترامپ به کنگره و شرایط امنیتی مراسم تحلیف بایدن همه و همه باعث شدن تا چشم تحلیل گران سیاسی به این کشور دوخته شود.

حجت الاسلام الهی نیا افزود : اتفاقات اخیر در آمریکا نشان می‌دهد که شعار «مرگ بر آمریکا» ملت ایران محقق شده و این وعده الهی است و ما باید همچنان به مسیر ضداستکباری خود ادامه  دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در ادامه اظهار داشت: ما نیز در داخل باید همچنان در مسیر امام(ره) و رهبر انقلاب که همان صراط مستقیم است، حرکت کنیم و به جای دل بستن به آمریکا، تحریم‌ها را خنثی کنیم و با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی، خود را مقاوم سازیم؛ از طرفی مسئولان نیز باید به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم که دچار مشکل شده، رسیدگی فوری کنند.

وی همچنین رزمایش اخیر نیروهای مسلح ایران را رزمایش اقتدار ملت نامید و گفت:به لطف پروردگار و به برکت خون شهیدان؛ ایران به یک قدرت برتر نظامی در منطقه تبدیل شد و هر قدرتی بخواهد تغرض کند پاسخ کوبنده و پشیمان کننده ای دریافت خواهد کرد.

مطالبه مردم لنده برای اتمام پروژه پل و جاده تراب -دهدشت محقق نشد

خطیب جمعه این هفته شهر لنده در ادامه معیشت مردم را یاداوری و با توجه به کمبود  روغن نباتی و مایع در هفته‌های اخیر و افزایش قیمت آن اظهار داشت: در حال حاضر برخی واسطه‌ها روغن را در برخی نقاط توزیع می‌کنند که این روند اشتباه است و موجب احتکار می شود که ضروری است ضمن نظارت بیشتر توزیع روغن توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های پخش صورت گیرد.

حجت الاسلام الهی نیا همچنین به پروژه پل و جاده  تراب -دهدشت نیز اشاره ای داشت و بیان کرد: این پروژه یکی از آروزهای دیرینه مردم لنده است که می تواند لنده را تا حدودی از بن بست خارج لنده و توقع و انتظار مردم این بود که این پروژه تا پایان این دولت تکمیل گردد  اما متاسفانه  این پروژه مهم و حیاتی تعطیل شد و موجبات تکدر خاطر مردم را فراهم نموده که امیدواریم مسولان ضمن پیگیری موضوع علت تعطیلی را به مردم اعلام کنند.

تیر اندازی در مراسمات خدا بیامرزی در پی ندارد

امام جمعه موقت لنده در پایان گفت: تیراندازی در مراسم عروسی و عزا یکی دیگر از معظلات این شهرستان و استان می باشد که بارها شاهد بودیم در اثر این رویه ی غلط صدمات فروان جانی و مالی ایجاد شده و قطعا خدا بیامرزی در پی ندارد  که می طلبد معتمدین و منابع امنیتی و انتظامی ضمن شناسایی این افراد برخورد جدی بعمل آورند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: