« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
فرمانده انتظامی لنده خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان لنده از اجرای طرح ارتقا امنیت احتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرگرد فرزین جمشیدی اظهار داشت این طرح با مشارکت یگان های انتظامی و هماهنگی با مرجع قضائی به منظور ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.


وی افزود در این طرح در مجموع 31 نفر از معتادان متجاهر پرخطر جمع آوری که از این تعداد 4 نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر تحویل مراجع قضائی و تعداد 16 نفر معتادان متجاهر و پرخطر در جهت زیباسازی ویترین شهر از معابر و اماکن عمومی و همچنین پارک های سطح شهرستان جمع آوری شدند.

جمشیدی با اشاره به اینکه تعداد 5 دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک و همچنین 4 دستگاه خودرو متخلف نیز توقیف شد، خاطرنشان کرد در ادامه این طرح نیز تعداد 50 نفر از متهمان و همچنین 8 نفر سارق دستگیر و 5 فقره سرقت نیز از آنان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده با اشاره به رضایت مندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت: چنین طرح های امنیتی در طول سال ادامه خواهد داشت و شهروندان میتوانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: