« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰
در پی درگذشت دکتر آبانگاه منتشر شد:
هیأت رزمندگان اسلام لنده در پیامی درگذشت رزمنده و جانباز شیمیایی دفاع مقدس دکتر علی آبانگاه را به خاندان محترم ؛ ارادتمندان ؛ دوستان و به عموم مردم لنده تسلیت عرض نمود .
پایگاه خبری آوای رودکوف:هیأت رزمندگان اسلام شهرستان لنده با انتشار پیامی درگذشت رزمنده و جانباز شیمیایی دفاع مقدس دکتر علی آبانگاه را به خاندان محترم ؛ ارادتمندان ؛ دوستان  و به عموم مردم لنده تسلیت عرض نمود .

در بخشی از پیام تسلیت هیات رزمندگان اسلام لنده آمده است:

تلاش و مجاهدت  استاد علی آبانگاه در دو جبهه دفاع مقدس و علم و دانش در چند دهه اخیر  یادگاری فراموش نشدنی از مقاومت ؛ صبوری و مردمداری به جای گذاشت.

او در روزهای محنت دفاع مقدس برای رزمندگان اسلام ، عنصری معنوی و دوستی بی نظیر و پس از ان در سنگر علم و دانش برادری مهربان و دلسوز در کنار اساتید و دانشجویان بود.

هیأت رزمندگان اسلام شهرستان لنده درگذشت این استاد گرانقدر را به خاندان محترم و ارادتمندان و دوستان  و به عموم مردم کهگیلویه و بویراحمد خصوصا اهالی شهرستان لنده تسلیت عرض نموده و علو درجاتش را از خداوند متعال مسالت می‌نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: