« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
واکنش فرماندار کهگیلویه به شکست ترامپ؛
اگر انسان در این دنیا غرور داشته باشید نتیجه آن شکست است و ترامپ احساس می کرد که دنیا باید در ید خودش باشد و دست خدا بالاتر از آن بود و او به غرورش شکست خورد.
 پایگاه خبری آوای رودکوف:علیرضا اتابک در مراسم تودیع و معارفه بخشداران چاروسا ضمن تقدیر از زحمات همه مدیران و امام جمعه منطقه یادی از شهدا کرد و شهدا را نماد عزت و امنیت دانست و گفت: امروز در دنیا شاهد تحولاتی هستید و انتخابات آمریکا پیش می آید که می توان از این تحولات سیاسی درس هایی گرفت اگر انسان در این دنیا غرور داشته باشید نتیجه آن شکست است  و ترامپ احساس می کرد که دنیا باید در ید خودش باشد و دست خدا بالاتر از آن بود و او به غرورش شکست خورد.


فرماندار کهگیلویه شرایط اقتصادی کشور را بسیار حساس دانست و اظهار داشت: امروز از بالاترین تا پایین ترین رکن که یک دهیار است باید شرایط اقتصادی کشور را درک کنند و فشاری که امروز بر اثر تحریم بر کشور وارد می کنند باید تحلیل کنیم هر موقع در نظام در کنار هم وحدت داشتیم موفق بودیم همانند جنگ تحمیلی که دنیا تحلیلی دیگر داشتند اما با وحدت موفق بودیم.

وی گفت: اگر در جهان، ایران یکی از قدرتمندترین کشورهاست و به قدرت آن ایمان دارند باید افتخار کنیم ایران خط اول معادلات سیاسی دنیاست.

اتابک مشکلات مردم را با سیاست متفاوت دانست و خواستار وحدت برای مشکلات مردم شد و خاطرنشان کرد: مدیری که در نظام جمهوری اسلامی پست می گیرد وقتش برای خودش نیست وقتش باید برای مردم باشد یا نه باید مسئولیت بگیریم و اگر گرفتیم باید الزامات آن را بعهده بگیریم و باید افتخار کنیم که خدمت گذار مردم هستیم.

وی تاکید کرد: مدیری امروز خوب است که در کنار مردم و به دنبال مشکلات مردم باشد و مدیری که درب را روی مردم ببندد و نگذارد مردم مشکلاتشان را بیان کنند مدیر اسلامی نیست.

فرماندار کهگیلویه خاطرنشان کرد: حق مردم درماندن در مشکلات اولیه نیست و باید همه تلاش کنند تا مشکلات اولیه همچون جاده ارتباطی،آب و برق را برطرف کنیم و به مشکلات بالاتر توجه کنیم اما در کنار مشکلات باید ظرفیت ها و توانمندی را هم مشاهده کنیم.

وی ادامه داد: در چاروسا امروز جاده برفکوه را داریم که در حال کار است و مطمئنا باز خواهد شد تا مردم بتوانند از آن عبور کنند، و کارهای زیرساختی خوبی انجام می‌گیرد که امیدواریم ادامه داشته باشد و پروژه هایی همچون ورزشگاه که مشکل اعتباری دارند در دستور کار است.

اتابک خواستار بیان ظرفیت ها شد و اظهار داشت: همه ما مشکلات را می دانیم و کاملا اطلاع داریم اما بیشتر به ظرفیت ها توجه شود تا شاید بتوان از ظرفیت ها بیشترین استفاده را کرد.

وی گفت: این منطقه از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است که امیدواریم از این ظرفیت استفاده کنیم، مسئوول انتخاب نکردیم که فقط مشکلات را بیان کند بلکه مسئوول انتخاب کردیم تا از ظرفیت ها استفاده کنیم.

فرماندار کهگیلویه به وضعیت بازار قلعه رئیسی هم اشاره کرد و گفت: بازار چاروسا یک ظرفیت است و بسیاری از اجناس در چاروسا ارزان تر از دهدشت است کشاورزی و گردشگری و گیاهان دارویی از دیگر ظرفیت‌های این منطقه است و به جای بیان مشکلات و تخریب ها باید به بیان ظرفیت ها پرداخت.

وی  ادامه داد: جاده قلعه رئیسی به دشت آزادی اعتبار دارد و جدیدا به اعتبارات ملی متصل شد جاده قلعه رئیسی به خوزستان هم با نماینده باغملک صحبت کردیم و قول دادند که این موضوع با جدیت بیشتر پیگیری شود زیرا بازگشایی این مسیر می تواند کمک شایانی به خروج از بن بست منطقه کند و از بخشدار جدید می خواهیم به جد پیگیری کند.

اتابک ظرفیت نماینده مجلس را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: امروز از ظرفیت نماینده و نخبگان برای حل مشکلات منطقه استفاده کنید.

وی از زحمات بخشدار سابق تشکر کرد و در ادامه مردم چاروسا را مردمی مهمان نواز دانست و گفت: بخشدار جدید هم باید تمام تلاش خود را بکار ببندد در گذشته در همین منطقه کار کرده و آشنا با مشکلات است و باید همکاری و تعامل باشد تا بتوان از ظرفیت ها بهتر استفاده کرد باید احترام مردم، ریش سفیدان مسئوولان و به خصوص امام جمعه حفظ شود.

اتابک افزود: بخشدار با امام جمعه تعامل و همکاری داشته باشد چرا که اگر امام جمعه مشکلی را بیان می کند مشکلات مردم است و باید تعامل با تمامی جریانات سیاسی داشته باشد و در کنار مردم باشد و مهمتر از همه باید در شهر و منطقه حضور داشته باشد تا مشکلات مردم را بهتر لمس کند.


منبع:فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین