« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
در پی تشدید ویروس کرونا در استان انجام شد؛
شهردار لنده در پی تشدید بیماری کرونا در سطح شهرستان و سایر مناطق همجوار از عموم مردم خواست تا در منزل بمانند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.
به گزارش پایگاه خبریآوای رودکوف؛شهردار لنده در پی تشدید بیماری کرونا در سطح شهرستان لنده و سایر مناطق همجوار از عموم مردم خواست تا در منزل بمانند و از  حضور در مراکز خرید، بازار، فروشگاهها و سایر اماکن خرید و فروش با تجمعات مردمی خودداری و در صورت ضرورت با رعایت موازین بهداشتی و تسریع در تهیه مایحتاج چندین روزه مراجعه شود.

مختار مشهدی زاده اظهار داشت:اگرچه توصیه زیادی به حضور بر سر مزار درگذشتگان و قرائت قرآن و انجام دیگر امور خیر شده، اما در شرایط کنونی برای پیشگیری از شیوع کرونا توصیه می‌شود افراد از حضور در آرامستان‌ها خصوصا در روزهای پایانی هفته جدا صرف نظر کنند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که یکی از راه های پیشیگیری از شیوع کرونا ویروس عدم حضور در تجمعات است،بنابر این تجمع بیش از 20 نفر در مراسمات شادی و عزا ممنوع بوده و در صورت مشاهده از طریق دستگاه قضایی اقدام خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: