« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۳
بیش از 19روز است که مردم روستای دم تنگ عروه از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده فاقد آب شرب هستند و مراجعات آنان به مسئولان همچنان بی ثمر است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، روستاها به عنوان مولدترین قشری هستند که توسعه زیرساخت ها در آنان از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است که همه مسئولان باید خود را موظف به خدمت رسانی به این قشر زحمت کش بدانند.

مقام معظم رهبری بارها خطاب به مسئولان فرمودند: ما در رسیدگی به روستاها کوتاهی کردیم؛ اگر روستا تولیدکننده باقی ماند، مشکلات کم خواهد شد.

روستای دم تنگ عروه از روستاهای بخش مرکزی شهرستان لنده است که بیش از 14خانوار در آن مشغول زندگی هستند که امروز 19 روز است این روستا فاقد آب آشامیدنی است.

مردم این روستا امروز با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان لنده با گلایه از بی تفاوتی مسئولان شهرستان گفت: بیش از 9روز است که آب شرب و آشامیدنی نداریم و هرچه به مسولان مراجعه می کنیم هیچ نتیجه نگرفته ایم.

ساکنین این روستا خطاب به امام جمعه شهرستان از وضعیت بی آبی و نداشتن آب برای طهارت وحمام گلایه داشتند و گفتند برای استحمام باید به شهر لنده و در منزل بستگان حضور پیدا کنیم و که بازهم مشکلات خاص خود را به همراه دارد.

مردم این روستا اظهار داشتند که با پیگیری های صورت گرفته از طریق آب و فاضلاب شهرستان مسئولان ابراز داشتند که تانکر آبرسانی 19روز است خراب شده است که از امام جمعه شهرستان لنده خواستار پیگیری مشکلات خود شدند.

حجت الاسلام محمودی اصل با اشاره به ضرورت خدمت رسانی به مردم در روستاها گفت: آنچه امروز برای ما اهمیت فراوان دارد بحث تمرکز خدمات دهی به روستاها در سطح شهرستان است.

وی افزود: این خیلی پسندیده نیست روستاهای ما بعد از 41سال از انقلاب هنوز آب شرب لوله کشی نداشته باشند و یا اگر آبرسانی با تانکر صورت می گیرد 19روز مردم در یک روستا از نعمت آب شرب بی بهره باشند.

امام جمعه شهرستان لنده با تاکید بر ضرورت مسئولایت پذیری مسولان گفت: جای بسی تاسف است که برخی از مسئولان نسبت به وظایف ذاتی خود که خدمت به مردم است کوتاهی می کنند که این مهم بدون شک باید پیگیری و تحت پیگیرد قرار گیرند.

وی تاکیدکرد: اگر تانکر آبرسانی آب و فاضلاب خراب شد نباید روند آبرسانی به مردم تحت شعاع این موضوع قرار گیرد لذا باید مدیر باتوجه به ظرفیت ها شهرستان از شهرداری و سایر ادارات جهت آبرسانی به مردم کمک می گرفت که امروز مردم تحت فشار های روحی و روانی قرار نگیرند.

محمودی اصل گفت: این موضوع را امروز از طریق فرماندهی سپاه فتح و گروه های مختلف جهادی پیگیری خواهیم کرد تا روند آبرسانی به روستا در کمترین زمان ممکن حل شود ولی مدیران ما باید تدبیری به کار می بردند که یک روستا 19روز بی آبی را متحمل نمی شد.

وی در پایان خطاب به مسئولان گفت: اگر نمی توانید در رفع نیازمردم تلاش کنید باید پست خود را واگذار کنید چراکه شرعا نسبت به این پست مسئولایتی مسئول و باید پاسخگوی نیازمردم باشید.



منبع:خبر لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: