« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
آوای رودکوف گزارش می دهد:
نیروی انتظامی شهرستان لنده در هفته ناجا با شعار "با هم برای امنیت و سلامت" و با اولویت ؛ نمایش اقتدار نیروی انتظامی، جلب اعتماد و مشارکت مردم عزیز در تامین نظم، امنیت و سلامت برنامه های مختلفی را اجرا کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ هفته ناجا هر ساله از ۱۳ مهر آغاز می‌شد که با تدبیر فرماندهان ناجا به دلیل تداخل با مراسم‌های مذهبی، هفته ناجا به ۲۷ مهرماه موکول شد، همچنین شعار «با هم برای امنیت و سلامت» برای هفته ناجا سال ۹۹ انتخاب شده است.

روز شمار هفته ناجا

روزهای هفته ناجا سال جاری با عنوان «حفظ ارزش‌ها، ولایت مداری، پلیس در تراز انقلاب اسلامی» آغاز می‌شود، برنامه‌های روز یکشنبه ۲۷ مهرماه با شعار «اقتدار توأم با رأفت، هوشمندی و خدمت صادقانه» دنبال و برای روز دوشنبه ۲۸ مهرماه شعار «مشارکت عمومی، پیشگیری اجتماعی و توسعه امنیت» برگزیده شده است.

عنوان روز سه شنبه ۲۹ مهرماه «امنیت اقتصادی، کمک به تولید، آسایش عمومی» است، روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه نیز «آموزش همگانی، نظم و قانون مداری، فرهنگ ترافیک» نامگذاری شده است. برای پنجشنبه اول آبان ماه در روز شمار هفته ناجا، شعار «مرزبانی، ایثار و جوانمردی، همگامی با مرزنشینان» و برای روز جمعه دوم آبان ماه نیز عنوان «سلامت خانواده، فضای مجازی پاک، جامعه امن» انتخاب شده است.

برنامه‌های هفته ناجا هم تحت تأثیر کرونا

در شرایطی که در کشور انتشار ویروس کرونا به یک اپیدمی تبدیل شد، نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی هر یک به سهم خود در این زمینه نقش آفرینی کرده و  همه امکانات و تجهیزات خود را برای مقابله با این بیماری این ویروس به میدان آوردند.

نیروی انتظامی نیز از این امر مستثنی نبود و علاوه بر انجام وظیفه ذاتی خود برای برقراری نظم و امنیت در جامعه، برای مقابله با این ویروس از همه تجیهزات خود اعم از تجهیزات مورد نیاز برای ضد عفونی کردن معابر و در اختیار گذاشن مراکز درمانی گرفته تا مقابله با سودجویانی که اقدام به احتکار لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم کرده بودند وارد عمل شد.

اما این ویروس منحوس امسال بر برنامه‌های هفته ناجا هم مانند دیگر فعالیت‌ها تأثیر گذاشته است تا جایی که  خبری از رژه نیروی انتظامی و صبحگاه مشترک نبود، همچنین دیگر فعالیت‌های میدانی ناجا به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا در کشور لغو شده و تمرکز ناجا بیشتر بر حضور در فضای مجازی و رسانه‌ها است.

گزارش تصویری هفته ناجا در شهرستان لنده

نیروی انتظامی شهرستان لنده در هفته ناجا با شعار "با هم برای امنیت و سلامت" و با اولویت  نمایش اقتدار نیروی انتظامی، جلب اعتماد و مشارکت مردم عزیز در تامین نظم، امنیت و سلامت برنامه های مختلفی را اجرا کرد.

فرماندهی انتظامی این شهرستان و همکاران ایشان در راستای وظایف ذاتی خود و با رعایت اصل مردم مداری و قاطعیت در عمل در یکسال گذشته اقدامات خوبی را به نمایش گذشتند؛ دستگیری سارقان طلا ؛ دستگیری عوامل تیراندازی به مامورین منابع طبیعی ؛دستگیری عوامل تیراندازی به منزل شخصی ؛ کشف مواد مخدر و مبارزه با خرده فروشان ؛ اقدامات فرهنگی و برگزاری چندین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان ، تنها گوشه ای از خدمات پلیس شهرستان در طول یکسال گذشته بود و  در هفته ناجا نیز برنامه های متعددی را اجرا که در ادامه گزارش تصویری آنها را با هم مرور خواهیم کرد.

دیدار با خبرنگاران و اصحاب رسانه


دیدار با امام جمعه محترم


دیدار رئیس و نیروهای ستادی آموزش و پرورش با فرماندهی انتظامی


دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با فرماندهی انتظامی شهرستان


دیدار فرماندهی انتظامی شهرستان با خانواده شهید عزیزی


جلسه پرسش و پاسخ فرمانده انتظامی لنده با مردم


دیدار فرمانده انتظامی شهرستان لنده با  بازنشتگان این نیرو


دیدار اعضای دفتر هیات نظارت و کارکنان بهزیستی با فرمانده انتظامی شهرستان لنده


 دیدار نماینده بنیاد علوی با فرمانده انتظامی شهرستان لنده


 دیدار کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده با فرماندهی محترم نیروی انتظامی



مزار شهید نيروی انتظامی در لنده غبارروبی شد/تقدیر فرمانده انتظامی بهبهان از سرگرد جمشیدی




ادامه دارد.....


بیشتر بخوانید:



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: