« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
حوادث؛
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری قاتل دانشجوی پزشکی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان چرام خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ سرهنگ ً سعید بالش زر ً در بیان جزئیات این خبر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به قتل در تیر ماه سال جاری در شهر یاسوج- خیابان تختی، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اظهارکرد: با تلاش مأموران پلیس آگاهی و تعامل دستگاه مقتدر قضائی تعداد ۹ نفر از منازعین دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و دو قبضه سلاح ساچمه زنی از آنها کشف و ضبط شد.

بالش زر با اشاره به اینکه متهم به قتل از محل متواری شده بود، تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و با تعامل پلیس آگاهی شهرستان چرام طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان بیان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به یک فقره قتل اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

گفتنی است که عصر روز شنبه ۱۴ تیرماه حدود ساعت ۱۸:۴۰ نزاع دسته جمعی طایفه ای بین دو گروه در یاسوج مرگ دانشجوی دندانپزشکی که برای دیدار با خانواده از روسیه به یاسوج آمده و در شرایط کرونایی منتظر بود تا با از سرگیری پروازها به روسیه برگردد، نزاع طایفه‌ای به زندگی اش خاتمه داد./ پلیس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: