« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
در خطبه های نماز جمعه این هفته عنوان شد:
امام جمعه لنده گفت: مسولان برای توجیه مشکلات موجود، نباید به مردم آدرس غلط بدهند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده در بخشی از خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان به لزوم خدمتگزاری و نوکری مردم توسط مسولان تاکید و به نقل از  امام خطاب به مسئولان گفت:مردم بودند که شما را از حبس ها بیرون آوردند و به این سمت ها رساندند. اقتضای چنین فداکاری مردم، خدمت به آنهاست.

امام جمعه لنده اظهار داشت:لازم است مردم ،خدمتگزاری و پاسخگویی را ،عملا از مسئولان ببینند ، درست مانند پدری که اگر فرزندش گرسنه بماند، چنان با دل افسرده دنبال این می رود که مشکل او را حل کند.

وی افزود :در دوران فعلی وقتی مردم با همه توان امتحان خود را برای حافظت از انقلاب و همراهی با نظام اسلامی نشان داده اند، نباید از ناحیه مسئولان کم کاری ببینند بلکه نباید وضعیت جامعه به سمتی برود که تلقی مردم این باشد که زمامداران اوضاع را به حال خود رها کرده اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده اظهار داشت:مسولان برای توجیه مشکلات موجود، نباید به مردم آدرس غلط  بدهند البته در دشمنی استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار،با انقلاب اسلامی تردیدی نیست لکن اینکه گفته شود مسبب مشکلات امروزی کاخ سفید است و مردم آنها را لعنت کنند این جواب به معنای فرار از پاسخگویی و توجیه ضعفهای  مدیریتی است که انبوه مشکلات معیشتی، فرهنگی و اجتماعی را برای ملت رنج دیده ما بوجود آورده است.

حجت الاسلام محمودی اصل در ادامه با تبریک روز دامپزشکی گفت:این حرفه یکی از مشاغل بسیارمهم و فراگیر است که به تامین غذای حلال و سالم کمک میکند.

خطیب جمعه لنده تصریح کرد: اکثر روستاییان و عشایر با تحمل مشقت های فراوان،خدمت شایانی به جامعه دارند ولی متاسفانه در باب حمایت های لازم از این قشر زحمتکش، کاستی های زیادی وجود دارد  که یک نمونه آن بیماری دام و ضرورت تامین داروهای آنان و حمایت های لازم است.

امام جمعه لنده همچنین  پیاده روی اربعین حسینی را حرکتی ارزشمند و نشانه ای از اعتقاد وعلاقه وافر به ائمه اطهار و راه نجاتبخش آنان دانست و اظهار داشت:باعنایت به محروم بودن عزاداران از زیارت اربعین و ممنوعیت دسته روی، از هیئات مذهبی و فعالین مساجد انتظار می رود در این ایام و در محلات مختلف با رعایت پروتکل های بهداشتی، مجالس درخور شان امام حسین (ع) برگزار کنند.

ایشان گلایه مندی شدید مردم از فرسودگی آسفالت کوچه ها و خیابانها که مسیر عبور و مرور مردم را با زحمت مواجه کرده و هزینه هایی بر وسائط نقلیه آنها وارد کرده را متذکر و خاطرنشان کرد البته حل این مشکل و برگشت آرامش به شهروندان انچنان هم  پیچیده نیست.

امام جمعه لنده همچنین  سدمعبرهای طولانی مدت که براثر ریختن مصالح خیابانی و توسط مغازه داران عارض می شود را نیز از دیگر مشکلات خیابانها و معابر دانست و از شهرداری و شورای شهر خواست تا دل نگرانی ها شهروندان را با جدیت بیشتر دنبال نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: