« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۷۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
کهگیلویه و بویراحمد؛
امام جمعه لنده گفت: بنا بود با عنایت به حضور بنیاد مستضعفان در شهرستان کارهای خوبی در حوزه زیرساختی صورت بگیرد و جلسات مهمی مدیران کل داشتند ولی عدم همکاری مدیران کل با بنیاد باعث معطل کردن خدمات شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده گفت:بنا بود با عنایت به حضور بنیاد مستضعفان در شهرستان کارهای خوبی در حوزه زیرساختی صورت بگیرد و جلسات مهمی مدیران کل داشتند ولی عدم همکاری مدیران کل با بنیاد باعث معطل کردن خدمات شده است و جدیت لازم در کار وجود نداشته است هرچند برخی از کارهای خوب صورت گرفت.

 امام جمعه  لنده خطاب به استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: جناب اقای استاندار محترم خطاب به شما می گوییم که فرصت کار در این شهرستان در حال از دست رفتن است و در حوزه راه هرکاری که صورت گرفته است تنها توسط بنیاد مستضعفان بوده است و در حوزه کشاورزی کارهای عقب مانده همچنان بلاتکلیف است و خدمات دهی به این مردم محروم همچنان مغفول مانده است.

 وی گفت:آب وفاضلاب نیز از جمله اداراتی است که نتوانست حق مطلب را در حق مردم این شهرستان در همکاری با بنیاد مستضعفان به سرمنزل مقصود برساند.


منبع:خبر لنده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
0
دوست دارم بدانم جهاد کشاورزی لنده غیر از اعتبارات بنیاد علوی چه کارهای دیگری انجام داد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
0
یعنی اگر بنیاد مستضعفان نبود مسولان لنده چه جوابی برای مردم داشتند اگر چه بنیاد هم تا کنون شق القمر نکرد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین