« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
فرمانده انتظامی شهرستان لنده خبر داد؛
فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت: چهار نفر که در یکی از مناطق این شهرستان اقدام به تیراندازی به سمت مامور منابع طبیعی کرده بودند، دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرماندهی انتظامی  شهرستان لنده از دستگیری عوامل تیر اندازی به سمت مامور و خودروی منابع طبیعی لنده توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.


 سرگردفرزین جمشیدی  اظهار کرد: ماموران  انتظامی شهرستان لنده در ادامه رسیدگی به پرونده تیراندازی به سمت خودروی منابع طبیعی این شهرستان، 4 نفر متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه  دستگیر نمودند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از این متهمان یک قبضه سلاح جنگی کشف شد، تصریح کرد: از جمله اتهامات این متهمان می توان به اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی به سمت ماموران  در حین خدمت،تهدید و تخریب جنگلها و منابع طبیعی ؛ حمل و نگهداری سلاح جنگی و  تهدید و قدرت نمایی با سلاح اشاره کرد که در این راستا متهامان فوق پس از تشکیل پرونده قضایی  جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شد.


وی دبا اشاره به اینکه برقراری نظم و امنیت همواره از مهمترین و اصلی ترین ماموریت ها و دغدغه های  پلیس بوده، گفت: نیروی انتظامی با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و بهره گیری از تمام توان خود و با پاسداری از آرمان های امام و شهداء در همه حال می کوشد تا با مقابله با قانون شکنان، موجبات آسایش و امنیت شهروندان را برقرار کرده و این وظیفه سنگین را به  سر منزل مقصود برساند و  این نیرو هرگز اجازه جولان و سرکشی به مخلان نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد.

گفتنی است در اردیبهشت سال جاری ؛ این افراد در منطقه آب بهاره شهرستان لنده؛ مرز حوزه تشان و شهرستان بهبهان با اسلحه گرم به سمت مأمور اداره منابع طبیعی لنده که در حین مأموریت و حفاظت از منابع طبیعی بود، تیراندازی نموده که منجر به زخمی شدن وی از ناحیه دست شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: