« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
معاونت توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد:
گودرزی معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از فعالیت 48 هیات ورزشی در استان در دوبخش بانوان و آقایان خبر و گفت :یکی از مشکلات مهم در ورزش استان نبود هتل ورزش و حامی مالی است.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،گودرزی معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از فعالیت 48 هیات ورزشی در استان در دوبخش بانوان و آقایان خبر و گفت :یکی از مشکلات مهم در ورزش استان نبود هتل ورزش و حامی مالی است.

شادمان گودرزی ،معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه ها و عملکرد های حوزه ورزش استان پرداخت و از حضور 26هزار ورزشکار سازمان یافته در سال 1398 در ورزش استان خبر داد.

گودرزی ،معاونت توسعه ورزش و جوانان استان از کسب رتبه 23 در المپیاد استعداد های برتر در سال 1398 خبر و بیان داشت:در المپیاد استعدادهای برتر در سال 1397 رتبه 29 کشور راکسب کرده بودیم .

معاونت توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور در رشته های قایقرانی ،کبدی ،اسکیت ،دارت ،ژیمناستیک و اردو های تیم های ملی در رشته قایقرانی ،کبدی ،اسکیت ،تنیس روی میز در سال 1398 را یکی از دستاوردهای ورزش کهگیلویه بویراحمد برشمرد و اظهار داشت:49 باشگاه ورزشی در سال 1398 د استان ثبت شد.
بیشتر بخوانید:

    فیلم درگیری شدید پس از پایان فینال لیگ برتر فوتسال/ حمله پلیس تبریز به بازیکنان تیم گیتی پسند اصفهان
    خوردن چای سبز و ورزش درمان کبد چرب است

این مقام مسئول در ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزاری کلاسهای مربیگری ، داوری و دانش افزایی در رشته های مختلف را زمینه رشد و ارتقای سطح دانش مربیان و داوران ذکر و از برگزاری 16 مجمع انتخاباتی در سال گذشته وپنج مجمع انتخاباتی در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

گودرزی ،ارتفاع بلند استان ،وجود پیست اسکی در 18 کیلومتری شهر یاسوج و قله دنا را مهمترین ابراز های جذب گردشگر و توریسم ورزشی ذکر و نبود هتل ورزش و حامی مالی در ورزش کهگیلویه وبویراحمد را از مشکلات و معضلات ورزش استان برشمرد و خواستار حمایت های مادی و معنوی مسئولین استانی و وزارت ورزش و جوانان شد.

معاونت توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ، تشکیل کارگروه پیشکسوتان ورزش ،کسب کرسی های در فدراسیون توسط روسا ، نایب رئیسان ،مربیان و داوران را یکی از اهداف مهم اداره کل ورزش و جوانان استان ذکر و ضمن تاکید بر گسترش ورزش قهرمانی و همگانی اظهار داشت :یکی از اهداف ما در ورزش استان بسط ،توسعه و گسترش ورزش همگانی در بین احاد جامعه است ،برگزاری 172همایش پیاده روی خانواده و یک همایش بزرگ پیاده روی در شهرستان دنا یکی از دستاوردهای مهم ورزش کهگیلویه وبویراحمد در حوزه ورزش همگانی است.
شادمان گودرزی ،توجه به ورزش بانوان را یکی از برنامه های مهم ورزش و جوانان استان ذکر و از حضور 20 نفر از بانوان ورزشکار استان در تیم های ملی در رشته های دوومیدانی ،جودو ،فوتسال و فوتبال ،هندبال ،کاراته ،اسکیت و رزمی را بعنوان برگ زرینی از افتخارات ورزش کهگیلویه وبویراحمد در بخش بانوان برشمرد.

گودرزی ،معاونت توسعه ورزش اداره کل ،کسب سه مدال طلا ،یک نقره و یک برنز در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر بانوان کشور در سال 1398 را یکی از موفقیت های ورزش کهگیلویه وبویراحمد در سال گذشته عنوان و ازتلاش و برنامه ریزی روسا و نایب رئیسان و حمایت های علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان تقدیر کرد.

وی حضور و شرکت 31 تیم از استان در رشته های مختلف ورزشی را بعنوان یکی دیگر از دستاوردها و عملکرد های ورزش کهگیلویه وبویراحمد برشمرد و از روسا و نایب رئیسان هیات های استانی و شهرستانی و جامعه ورزش استان خواست در راه رسیدن به جایگاه اصلی ورزش کهگیلویه وبویراحمد در کشور تلاش کنند.

معاونت توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد توسعه زیر ساخت های عمرانی ،فرهنگی ،ورزشی و اداری در سه سال گذشته را مدیون تلاش ،حمایت و پیگیری های شبانه روزی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ذکر و ضمن تشکر از مجموع کارکنان اداره کل ،ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها ،روسا و نایب رئیسان هیات های استانی و شهرستانی ،از حمایت های وزیر ورزش و جوانان و معاونین ،استاندار استان و معاونین و شورای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و کسانی که برای اعتلای ورزش کهیگلویه وبویراحمد در کشور تلاش می کنند تقدیر کرد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین