« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
در خطبه های امروز نماز جمعه عنوان شد:
خطیب جمعه شهرستان لنده از مستقر نبودن بعضی از مديران در محل ماموريت خود و عدم شرکت در مناسبتهای ملی و استفاده نادرست از بیت المال مسلمین انتقاد کرد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:حجت الاسلام «سیدهدایت الله محمودی اصل» در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) لنده  ضمن سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا یعنی اینکه خود را در محضر خدا بدانید و خدا را حاضر و ناظر بر آنچه در درون و بیرون خود است بدانید.

امام جمعه شهرستان لنده با بیان اینکه مردم در تمامی صحنه های انقلاب حضور مستمر دارند گفت: باید قدر این ملت را بدانیم.

وی با اشاره به آغاز به کار مجلس جدید شورای اسلامی اظهار داشت: ما امروز در مسائل کلان اقتصادی از جمله مسکن و اشتغال و ازدواج جوانان و توجه به اقشار آسیب پذیر معضلات و مشکلاتی داریم که امیدواریم  با توجه به شعار مجلس یازده که اعلام نمودند اولویت اصلی آنها معیشت مردم است این مهم نیز محقق گردد.

حجت الاسلام محمودی اصل با انتقاد از سیاستهای دولتمردان آمریکایی گفت: جنایات اخیر حکام آمریکا چیز تازه‌ای نیست بلکه در گذشته هم بوده است و آنها به جای آنکه با ارتقای سطح سلامت و بهداشت اجتماعی به ویژه برای اقشار رنگین پوست آمریکایی و مهار و کنترل بیماری کرونایی، مرهمی بر درد آن‌ها باشند، با بی توجهی به خواسته‌های مشروع مردم دستور تشدید برخورد فیزیکی با آنها را صادر نمودند.

وی با اشاره به اینکه  هژمونی قدرت آمریکا از هر زمانی شکسته‌تر شده است و نشانه‌های نابودی آن را می‌بینیم که دیگر ابرقدرت نیست، افزود:اگر رهبرمعظم انقلاب فرمودند آمریکا در حال افول و نابودی است این سخن قرآن و خدای متعال بوده که ظالم نابود خواهد شد.

امام جمعه لنده در بخش دیگری از سخنان خود به حرکت نفت کش های ایرانی به سمت ونزوئلا اشاره کرد و گفت: حرکت مقتدرانه و غرورآمیز! تانکرهای ایرانی با پرچم رسمی ایران در حالی صورت گرفت که ایران تحت شدیدترین تحریم های آمریکا بخصوص تحریم های حوزه نفتی قرار دارد و صنعت نفت ونزوئلا نیز از سال گذشته توسط آمریکا به سختی تحریم شده است.

ایشان انقلاب اسلامی مردم ایران را انقلاب تحریم شکن ایران اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت:انقلاب اسلامی ما اولین انقلاب مردمی و قدرتمند بدون تکیه بر ابرقدرت‌ها، اولین زننده پایگاه آمریکا، اولین کشور در بی اعتباری تحریم‌های آمریکا و.....اعلام نمود.

حجت الاسلام «سیدهدایت الله محمودی اصل»؛ همچنین  به آتش سوزیهای هفته اخیر اشاره کرد و با توجه به  اهمیت بالای محیط زیست و حفظ نغمه‌های خدادادی گفت:علیرغم ایجاد تدابیر و سیاستهای اتخاذ شده در این خصوص اما شاهد ایجاد خسارات فراوانی به منابع ملی و زیستی شده ایم که باید علت عدم توجه به این سیاستها توسط مسولان مورد بررسی لازم قرار گیرد.

امام جمعه لنده اظهار داشت متاسفانه در حوادث اخیر آتش سوزی هم سیاست‌ها نادیده گرفته شد و هم گفتمان سازی انجام نشد و هم خود را به  فراموشی زده ایم .

خطیب جمعه لنده همچنین به عدم آبیاری مناسب درختان در سطح شهر لنده اشاره کردو گفت: متاسفانه درختانی که در سنوات گذشته و ماه‌های اخیر کاشته شد مورد بی مهری قرار گرفته و به آنها رسیدگی نگردید که بعضا  توسط مردم آبیاری می شوند.

امام جمعه لنده با انتقاد از عملکرد بعضی از مسولان بعد از هر حادثه ای اظهار داشت:مسئولان باید قبل از حادثه به دنبال جذب منابع باشند نه  اینکه بعد از آن بگویند که چیزی در اختیار نداریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده با انتقاد از مسئولانی که به خود اجازه نمی‌دهند در مناسبت‌های ملی و مذهبی شرکت کنند گفت:این موضوع دلایل مختلفی دارد که یک دلیل آن علیرغم بومی بودن بعضی از مدیران مستقر نبودن آنها در محل ماموريت خود واستفاده نادرست از بیت المال در بحث رفت و آمدها می باشد.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛ مراقبت بیشتر در مجالس و فاتحه خوانی و همکاری با تیم سلامت شهرستان  اظهار داشت:بیماری کرونا شکل و علائم آن تغییر  کرده لذا باید مراقبت کنیم تا  آمار را کاهش دهیم  زیرا اگر افزایش یابد مشکلات و محدودیتهایی رابه دنبال خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: