« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
جانشین فرماندهی انتظامی فارس خبر داد:
جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس، گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان “لارستان” یک محموله کالای قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال توقیف شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس، گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان "لارستان” یک محموله کالای قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال توقیف شد.

سرهنگ "یوسف ملک زاده” اظهار داشت : مأموران پلیس آگاهی شهرستان "لارستان” هنگام کنترل خودرو های عبوری در محور "بندرعباس-لارستان” به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۶۴۲ عدد اتصالات صنعتی خارجی شامل شیر فلکه و انواع سه راهی، ۱۸ هزار و ۷۲۰ کیلوگرم انواع دربند و رابط، یک هزار و ۴۱۲ عدد قاشق و چنگال و یک دستگاه تلویزیون قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با بيان اينكه ارزش ريالي اموال مكشوفه، برابر نظر كارشناسان ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در اين خصوص یک متهم دستگير و به مرجع قضائی معرفی شد.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: