« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
در راستای اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي انجام گرفت؛
فرمانده انتظامی شهرستان لنده از ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: اقدامات مناسب و قابل توجه‌ایی با هدف ایجاد نظم و آرامش در جامعه با اجرای این طرح صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرگرد فرزین جمشیدی با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش امنیت اجتماعی، آرامش جامعه و رفاه حال مردم، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با همکاری یگان های مربوطه  اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده افزود:در جریان این طرح  30 دستگاه موتورسیکلت و 10 خودرو متخلف توقیف شد.

سرگرد جمشیدی اضافه کرد: کشف و ضبط 34 کیلو گرم تریاک ؛ دستگیری 11 نفر معتاد متجاهر  و  30 نفر متهم تحت تعقیب ؛ دستگیری  4 نفر خرده فروش و 5 نفر سارق از دیگر دستاوردهای این طرح در چند روز گذشته است.

وی از اعتراف سارقین به 5 فقره سرقت خبر داد و از مردم خواست هشدارها و توصیه‌های پلیس را به منظور پیشگیری از وقوع سرقت‌ها جدی‌تر گرفته و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده به شهروندان توصیه کرد: ضمن همکاری با پلیس، توصیه‌های بهداشتی و پزشکی را که از منابع رسمی اطلاع رسانی می‌شود، جدی گرفته و با ملزم دانستن خود به رعایت آن توصیه‌ها و تدابیر اعلامی، سلامتی خود و دیگران را به خطر نیندازند و از حضور در پارک‌ها ؛مناطق گردشگری و بازار خصوصا در ایام تعطیلات عید فطر  بنا به هر دلیل قویا خودداری کنند.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: