« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
فرمانده انتظامی شهرستان لنده خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان لنده از کشف قریب به 50 کیلو تریاک و 13 کیلو گرم حشیش در یک عملیات موفقیت آمیز پلیسی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرگرد فرزین جمشیدی اظهارداشت:ماموران پلیس فرماندهی انتظامی شهرستهای لنده و بهمئی پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و بررسی های فنی موفق شدند دوتن از از سوداگران مرگ که قصد جابه جایی موادمخدر را داشتند، شناسایی و دستگیر  کنند.


فرماندهی انتظامی شهرستان لنده تصریح کرد: متهمان که با دو دستگاه خودروی سواری قصد جابه جایی مواد افیونی را داشتند طی این عملیات مشترک و به شکل حرفه ای دستگیر و هر دو سرنشین و خودروی آنها متوقف و قریب به 50 کیلوگرم تریاک و 13 کیلوگرم حشیش از آنها کشف و ضیط گردیده است.


این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه پرونده متهمان جهت سیر مراحل قضایی در اختیار مرجع قضایی قرار خواهد گرفت خاطر نشان کرد:موادمخدر زمینه ساز بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی بوده و برای مقابله با این پدیده شوم با قاطعیت عمل خواهد شد و در این زمینه مشارکت همگانی و تعامل سازنده دستگاه‌های متولی را با پلیس ضروری دانست.


سرگرد جمشیدی ، با اشاره به اینکه تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 در طول شبانه روز همراه مردم بوده و پل ارتباطی شهروندان با نیروی انتظامی است، از شهروندان  خواست هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله : خرید ؛ فروش و حمل مواد مخدر؛ مزاحمت ها،نزاع و درگیری شدید دسته جمعی، شرارت، تصادفات و وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ضمن حضور به موقع در محل حادثه بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
0
خسته نباشید.
خداقوت.
تورابه خداجلو این افرادرابگیرید چون تمام جوانان ما رافاسد کروند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: