« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
ظهر امروز انجام گرفت؛
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه با اشاره به فعالیت برخی سایت‌ها که مجوز ندارند ادامه داد: فعالیت این سایت‌ها غیرقانونی بوده و تخلف آنها مشمول جرایم رایانه‌ای است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، نشست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه با اصحاب رسانه  شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در راستای تعامل هر چه بیشتر اصحاب رسانه با نیروی انتظامی و پلیس فتا در محل دفتر فرماندهی این شهرستان برگزارشد.


در این نشست که به دعوت پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه برگزار شد سرهنگ جهان دیماز هدف از تشکیل این جلسه را تعامل بیشتر اصحاب رسانه و پلیس فتا عنوان کرد و گفت:رسانه با اطلاع رساني و آگاهي بخشي مي تواند تعامل سازنده و مستمري با پليس داشته باشد.


فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: امنيت در سايه آرامش در جامعه ايجاد مي شود و براي تامين آن يكي از اقدامات ارتباط مناسب با رسانه هاي جمعي است.


ایشان با بیان اینکه استفاده از فضای مجازی و رسانه ای به صورت نامناسب ناامنی به بار می آورد گفت: انتشار بعضی از یاداشتها و گزارشات انتخاباتی زمینه نا امنی را فراهم می کند .


سرهنگ دیماز در ادامه با اشاره به فعالیت برخی سایت‌ها که مجوز ندارند ادامه داد: فعالیت این سایت‌ها غیرقانونی بوده و تخلف آنها مشمول جرایم رایانه‌ای است.






نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین