« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
انتخابات
دادستان کل کشور گفت: به ستادهای استانی تاکید کردیم که تبلیغات زودرس در عرصه حقیقی و مجازی از نظر ما قابل قبول نیست و ممنوع است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،دادستان کل کشور با بیان اینکه تبلیغات زودرس یکی از تخلفاتی بوده که زیاد وجود داشته است، عنوان کرد: به راه انداختن کارناوال‌ها و هزینه کردن‌های اسراف‌گونه نیز از این موارد است.

وی افزود: از نامزدهای انتخابات انتظار داریم به این مسائل توجه ویژه کنند، تبلیغات زودرس را آغاز نکنند زیرا تخلف است و ما هم تصمیم داریم به عنوان تخلف برخورد کنیم.

حجت الاسلام منتظری بیان کرد: به ستادهای استانی تاکید کردیم که تبلیغات زودرس در عرصه حقیقی و مجازی از نظر ما قابل قبول نیست و ممنوع است.

منتظری اضافه کرد: به راه انداختن کارناوال‌ها ممنوع است، همچنین هزینه کردن مبالغی که برای مردم سوال برانگیز خواهد شد، فردی از نامزدان که می‌خواهد وارد مجلس شود، مگر چه خبر است که هزینه‌های میلیاردی را انجام می‌دهند. اجازه دهند تبلیغات سالم و معمولی انجام شود، مردم نیز وقتی ببینند افراد به سلامت وارد عرصه تبلیغات می‌شوند، گرایش آن‌ها بیشتر خواهد شد. باید سعی کنیم چهره نظام را از امر نامطلوب نان، سفره و کباب دادن به مردم پاک کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین