« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
سیاسی
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فتنه ۸۸، فتنه خواص بود، گفت: پس از عاشورای ۸۸ بسیاری از دست‌های پشت پرده رو شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، سیدعزت‌الله ضرغامی عصر امروز در سلسله همایش‌های کارنامه 40 سالگی انقلاب اسلامی که با محوریت بررسی آسیب‌ها و مشکلات پیش‌رو برگزار شد، اظهار داشت: ما نیاز داریم که بدون تعارف گفت‌وگو و اندیشه‌ورزی و آزاداندیشی‌ای که مورد تاکید و سفارش مقام معظم رهبری بوده را داشته باشیم، چیزی که تاکنون دیده نشده و راه حل مشکلات در گفت‌وگوهای دو و چندطرفه آزاداندیشانه است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما تنها وحدت شب انتخاباتی نمی‌خواهیم، گفت: وحدت را در همه شرایط می‌خواهیم و وحدت را نباید تنها معطوف به ایام خاص همچون تحریم، انتخابات، مقابله با دشمنان و غیره بکنیم و باید با همین گفت‌وگوها پایه‌های دینی و اعتقادی مردم را تقویت کنیم و بسیاری از آثار ماندگار شیعه در طول تاریخ پاسخ درست و منطقی به شبهات موجود بوده است و من خودم معتقد به گفت‌وگوهای منصفانه، عادلانه و هدفمند دو و چندطرفه هستم.

وی تاکید کرد: بارها به مسئولان قضایی گفته‌ام اگر اسلامی و دینی عمل نمی‌کنیم باید علتش را شناسایی کنید و ما کمتر از غربی‌ها که همان شیوه‌های غلط را به درستی اجرا می‌کنند نیستیم و باید مطابق شیوه اسلامی و دینی عمل کنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه آسیب‌ در موجود زنده است و موجود مرده آسیبی ندارد، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم در 40 سالگی انقلاب اسلامی آسیب‌شناسی داشته باشیم باید آسیب شناسی درستی داشته باشیم باید در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی یک برنامه و هدفگذاری 50 ساله را براساس توامندی‌هایمان و همچنین خواسته مقام معظم رهبری داشته باشیم.

ضرغامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ما داشته‌ها و منابع زیادی داریم، اما متاسفانه عقب‌ماندگی‌های زیادی هم داریم و از داشته‌ها و منابعمان به‌ خوبی استفاده نکردیم و غرق در نداشته‌ها شدیم و دست و نگاهمان به سوی کشور‌هایی است که نه تنها دوست ما نیستند، بلکه دشمن ما هستند.

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اینکه ما در شرایط ذهنی دچار بحران و در شرایط عینی درگیر برخی از چالش‌های جدی هستیم، بیان کرد: راه حل مواجهه با مشکلات هم در دو بخش است که بخش نخست آن تغییر شرایط ذهنی جامعه و ایجاد احساس امنیت و امید و بخش دوم آن اصلاح شرایط عینی با تمرکز بر حل مشکلات اولویت‌دار بوده است و در این راستا مهمترین وظیفه نیروهای انقلابی تبیین همدلانه و مطالبه هوشمندانه است و مقام معظم رهبری فرمودند هرکس که خیر و صلاح مردم را بخواهد خودی و هرکس که نخواهد بی‌خودی است.

ضرغامی تصریح کرد: پس از عاشورای 88 بسیاری از دست‌های پشت پرده رو شد و فتنه 88 فتنه خواص بود و گستاخی‌های زیادی به امام و رهبری همچنین اعتقادات و مقدسات شد و مردم هم تا قبل از گستاخی فتنه‌گران در این روز بارها و بارها مدارا کردند، اما در روز 9 دی پاسخ کوبنده‌ای دادند و در مقابل بی‌حرمتی به مقدسات سکوت نکردند.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: