« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
عزت‌الله ضرغامی:
ضرغامی درباره سفرش به کرمانشاه نوشت: از کنار خانه های مسکن مهر رد شدیم، پرسیدم آیا آب و برق دارند، معلوم بود که جواب مثبت است. پمپاژ ناامیدی از طرف هر کس و هر مقام و هر همکار رسانه ای کار خوبی نیست!
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، سیدعزت الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما با انتشار تصویر زیر مطلبی را تحت عنوان «سلفی با اموات!» منتشر کرد.

وی در این باره نوشت:  قوطی کبریت هایی که انتظار همه مان را می کشند.

از آیات و روایات چنین بر می‌آید که دنیای پس از مرگ ، برای مومنین عین فراخی و گستردگی است و برای گناهکاران تنگ و انقباضی ! حتی اگر فقط یک نفر هم در جهنم باشد باز جا تنگ است !
 قرآن کریم می فرماید:

یَوْمَ نَقُولُ لِجَهَنَّمَ هَلِ امْتَلَأْتِ وَتَقُولُ هَلْ مِنْ مَزِیدٍ ( ق۳۰)
آن روز که [ما] به دوزخ می گوییم آیا پر شدی؟ و می گوید آیا باز هم هست؟
(یعنی ظرفیت جهنم هرگز تمام شدنی نیست.)

مردم کرمانشاه، در معماری قبرستان بزرگ شهر سلیقه به خرج داده اند

از بهشت زهرای ما تهرونی ها بهتر است. هم در قطعات مربوط به شهدای والامقام و هم در بخش اموات. نظم و ترتیب و سنگ های ساده و زیبا و یکدست قبرها با نوای روح‌بخش و معنوی بلندگو های اطراف حال آدم را عوض میکند.

این قبرستان داخل شهر است. هر وقت رفتید کرمانشاه یه سری هم به آنجا بزنید.

عکس همکاران بهتر از سلفی خودم در اومد ، اون رو گذاشتم.

از کنار خانه های مسکن مهر هم که رد شدیم ، پرسیدم آیا آب و برق دارند، معلوم بود که جواب مثبت است. پمپاژ ناامیدی از طرف هر کس و هر مقام و هر همکار رسانه ای کار خوبی نیست!

تلاش کنیم نقاط ضعف را برطرف کنیم. هرچند اصل کار به نام دیگری ثبت شده باشد. چون بالاخره همگی باید داخل همین قوطی کبریت ها شویم و جواب پس بدهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: