« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
سیاسی
اگر استدلال دادستان مشهد را که ادعا کرده است اختیارات او یک بند انگشت از خدا پایین تر است ، مبنای قضاوت قرار دهیم ، احتمالا اختیارات دادستان کل کشور چند متر جلوتر از خداست و اگر کسی به آقای منتظری انتقاد کند، به جرم اقدام علیه خدا ، محاکمه خواهد شد و حکمش هم که از قبل معلوم است!
به گزارش راهکارنیوز، علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه ای دکتر محمود احمدی نژاد در یادداشتی به سخنان دادستان کل کشور واکنش نشان داد و نوشت: آقای منتظری دادستان کل کشور به تازگی گفته است کسانی که برانداز نظام هستند قوه قضاییه را هدف قرار داده اند.

در این ارتباط بیان چند نکته را ضرروی می دانم:

1-  آقای منتظری از کجا به این نتیجه رسیده است که اگر کسی از قوه قضاییه انتقاد کرد، او برانداز نظام است؟

2-  این ادعای آقای منتظری ناشی از آن است که مقامات قوه قضاییه خودشان را معادل نظام فرض  کرده اند و در تلاش هستند تا به بهانه دفاع از نظام ، دهان منتقدان را به روی مقامات قضایی ببندند و اگر زورشان نرسید با زدن مهر ضدیت با نظام و انقلاب ، با آنها برخورد کنند.

3-  اگر استدلال دادستان مشهد را که ادعا کرده است اختیارات او یک بند انگشت از خدا پایین تر است ، مبنای قضاوت قرار دهیم ، احتمالا اختیارات دادستان کل کشور چند متر جلوتر از خداست و اگر کسی به آقای منتظری انتقاد کند، به جرم اقدام علیه خدا ، محاکمه خواهد شد و حکمش هم که از قبل معلوم است!

4-  قوه قضاییه تنها قوه ای است که هیچ ناظری را بالای سر خود نمی پذیرد و مدعی است که هر کس از این قوه شکایت دارد باید به همین قوه شکایت کند. یعنی از متهم به خودش شکایت ببرد. این اشتباهی بزرگ و غیرقابل جبران است که تصور شود قدرتی مافوق اراده الهی و رای مردم در این کشور حاکمیت دارد.

5-  اکنون که جناب آقای منتظری خودشان را معادل نظام فرض کرده اند، بهتر است کمی هم در باره پیشینه فرزندشان به مردم اطلاع رسانی کنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
0
افرين برشما كه خوب جوابي بهشون داديد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین