« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
طی نامه ای ؛
در پی درج خبری مبنی بر «روستای سه سگاه شهرستان لنده دانش آموز دارد ولي معلم ندارد» روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده با ارسال نامه ای به این خبر پاسخ داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف :در پی درج خبری مبنی بر «روستای سه سگاه شهرستان لنده دانش آموز دارد ولي معلم ندارد»(متن خبر) روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان لند ضمن تایید اصل خبر علت عدم اختصاص معلم به این روستا را درخواست  دیرهنگام مردم آن روستا از آموزش و پرورش اعلام نمود لذا ضمن تشکر از پاسخگویی به موقع این اداره ؛ متن جوابیه ی آموزش و پرورش شهرستان لنده عیننا در ادامه درج و منتشر می گردد.

بسمه تعالی
مدیر محترم پایگاه خبری آوای رودکوف
احتراما نظر به گزارش درج شده از سوی آن سایت محترم مبنی بر اینکه «روستای سه سگاه شهرستان لنده دانش آموز دارد ولی معلم ندارد»..به استحضار می رساند که هر سه الی چهار دانش آموز روستای فوق هم اکنون همانند سالهای گذشته در دبستان  شهید احمدی روستای کتج مشغول تحصیل هستند و با توجه به اینکه درخواست اهالی روستای سه سگاه جهت اضافه شدن مدرسه جدید در روز سوم مهر 95ارسال شده بود ؛لذا به لحاظ قانونی امکان اضافه شدن مدرسه جدید وجود نداشت.

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین