« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از لزوم انجام عملیات تعمیر ۹۵۰۰ واحد مسکن روستایی در این استان خبر داد و گفت: 3 هزار و 150 واحد مسکن محرومان این استان به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از تسنیم؛ نشست افتتاح واحدهای مسکن محرومان با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس و رئیس سازمان برنامه و بودجه و به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

حسین کلانتری در این مراسم با اعلام لزوم تعمیر 9500 واحد مسکن روستائی و بهره بردای از 3 هزار و 150 واحد مسکن محرمان در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: خدمات نهاد انقلابی بنیاد مسکن در بخش‌های مختلف ستودنی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حالیکه خدمات بنیاد مسکن در زلزله سی سخت و سیل را مطلوب است؛نام و یاد علیرضا تابش رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خاطره‌ها ماندگار است.

وی تصریح کرد: تعهد بنیاد مسکن در بهسازی و بازسازی مسکن محرومان استان کهگیلویه و بویراحمد 3500 واحد است.

وی با بیان اینکه تاکنون 3هزار و 150 واحد از مجموع 3500 واحد مسکن محرمان این استان تکمیل و تحویل مردم شده است یادآور شد: در این استان در حوزه مسکن روستایی بیش از 18 هزار بازسازی شده است.

کلانتری یاد آور شد: در حالیکه ارزیابی استان در زمینه بافت فرسوده را ممتاز است؛ واحدهای بافت فرسوده 3 هزار واحد بوده که 1700 مورد به بهره‌برداری رسیده است.

این مقام ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد از بروز خسارت به 5 هزار و 300 واحد مسکونی در زلزله سی سخت از صفر تا 100 درصد خسارت سخن گفت و اذعان داشت: از این تعداد 4 هزار و 600 واحد تعمیراتی و بازسازی است.
وی بیان کرد: افزایش سقف تسهیلات بلاعوض منازل در دست احداث شهرستان دنا و شهر سی‌سخت و اختصاص همین تسهیلات برای بافت فرسوده شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران ضروری است.
مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: