« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
آوای رودکوف:امام جمعه کبگیان با اشاره به مشکلاتی که برجام برای کشور ایجاد کرد، گفت: مسئولان به جای عذرخواهی از مردم در حال محکوم کردن دولت قبل هستند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کبگیان اظهار کرد: کسانی که از خود هیچ هنری ندارند و به برخی جریانات و گروه‌ها (با حمایت سرویس‌های اطلاعاتی سیا و موساد) چسبیده‌اند و با نام دین و پیامبر هر روزه در کشورهای اسلامی جنایت می‌کنند از نسل همان‌هایی هستند که علیه علی(ع) صف کشیدند و خوارج دین شدند.

وی ادامه داد: این‌ها امروز با نماد اسلام آمریکایی چهره اسلام را متحجرانه به دنیا معرفی می‌کنند.

امام جمعه کبگیان افزود: اعتماد نداشتن به غرب توسط مقام معظم رهبری به دولت بارها گوشزد شده و همین مسئله غارت 2 میلیارد دلاری پول بلوکه شده به هیچ وجه توسط تیم مذاکره کننده نباید توجیه شود.

وحدانی‌فر بیان کرد: واقعاً ننگ است که جایی دیگر بمبی منفجر می‌شود و از حساب بلوکه شده ملت ایران برای جبران مافات آن بردارند و مسئولان ما برای توجیه کارهای خود آن را به دولت گذشته نسبت دهند.

وی خطاب به دولتمردان گفت: به جای اینکه بیایید و زور بزنید و از حق ملت دفاع کنید، دولت قبل را متهم می‌کنید در حالی که دشمن با این حرف شما به ما می‌خندد.

امام جمعه کبگیان تصریح کرد: آیا تا به حال گزارش کار سه و نیم ساله خود را داده‌اید و اکنون باید جوابگو باشید که آیا این کار نقض برجام توسط طرف مقابل نیست.

وحدانی‌فر تبیین کرد: در این اوضاع وانفسا دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر به فراموشی سپرده شده و قانون مجلس شورای اسلامی در این باب هنوز از خان اول عبور نکرده است.

وی در پایان اضافه کرد: چرا باید عده‌ای بیایند و به خاطر موقعیت سیاسی خود و به بهانه طرفداری آزادی حرف دل اراذل و اوباش را بزنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: