« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
آوای رودکوف:به مناسبت پایان یافتن یادگیری حروف الفبا در سال اول ابتدایی و پایان دوره ابتدایی کلاس ششم مراسم جشنی با حضور مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسولان شهرستانی در مدارس شهر لیکک بهمئی برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی،جشن الفبا برای دانش آموزان پایه اول و جشن فارغ التحصيلي براي دانش آموزان پايه ششم  ابتدائي با حضور مدير آموزش و پرورش بهمئي ، فرمانده نيروي انتظامي و جمعي از فرهنگيان در مدارس شهر ليكك برگزار شد.

«مدير آموزش و پرورش شهرستان بهمئي» در اين مراسم با اشاره به اينكه ، جشن الفبا به میمنت سواد آموزی و باسواد شدن نونهالان برای دانش آموزان کلاس‌های اول ابتدائی در روزهای آخر سال تحصیلی برگزار می‌شود گفت : تغییر و ایجاد تنوع در برنامه‌های آموزشی و پرورشی مدرسه ، با نشاط سازی برنامه‌های مدرسه ، ماندگار و خاطره انگیز کردن اولین سال تحصیلی برای دانش آموزان و والدین، تقدیر از زحمات یک ساله مسئولان مدرسه و معلم کلاس اولی‌ها، ارزش گذاری برای علم و علم آموزی و ایجاد محیطی صمیمی با حضور اولیای مدرسه و والدین از جمله اهداف اجرای جشن الفبا برای داشن آموزان پایه اول است.

«آقاي مسيح دموري ن‍ژاد» همچنين در جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان پایه ششم دانش آموزان دختر دبستان حضرت معصومه (س) در شهر ليكك با اشاره به اينكه ، در این جشن باشکوه دانش آموزان یک روز خاطره انگیز را تجربه کردند و ورود رسمی به مرحله آموزشی جدید را جشن گرفتند افزود : بيش از 650 دانش آموز پايه اول ابتدائي و 600 دانش آموز پايه ششم به پايه هاي بالاتر ارتقاء مي يابند.

در این مراسم دانش آموزان با اجرای سرود و برنامه‌های متنوع و خواندن قرآن به صورت دسته جمعی برنامه هاي ويژه اي را به نمايش گذاشتند.
در پايان اين مراسم از برترين هاي دانش آموزي در زمينه هاي علمي فرهنگي و قرآني تجليل شد.

خبر/مسلم مختاري

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین