« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمدگفت: افزایش آمار طلاق در سال های اخیر موجب نگرانی مسوولان ذیربط این استان شده است.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی با اشاره به افزایش آمار خودکشی و طلاق در استان گفت: متاسفانه نرخ رشد این آسیب ها در استان روز به روز بیشتر می شود وبرای کنترل و کاهش آن باید همه دستگاه های فرهنگی وارد عمل شوند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی استان گفت: خودکشی، طلاق، اعتیاد و مباحث بی‌بند و باری از آسیب‌های اجتماعی در اولویت استان است که برای جلوگیری از رشد آنها و معضلات کنونی اتاق فکری متشکل از سربازان عرصه فرهنگی و جنگ نرم تشکیل می شود.

میر محمدی به آمار بالای خودکشی وطلاق درکهگیلویه وبویراحمداشاره و بیان کرد:نرخ رشد این آسیب ها در استان روز به روز بیشتر می شود و باید برای حل این ناهنجاری ها در جامعه چاره اندیشی کنیم و نهاده‌های فرهنگی و اجتماعی را به کار بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: