« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
آوای رودکوف:بیش از 740 کیلوگرم موادغذایی بدون مجوز و غیر بهداشتی از طریق اکیپ ضربتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده کشف و امحاء گردید.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، صبح امروز و در آخرین روز از  هفته سلامت ،به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان  لنده  بیش از 740 کیلوگرم مواد غذایی و بهداشتی فاسد امحا شد.

امرالله خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستانت لنده در حاشیه این مراسم به خبرنگار آوای رودکوف  گفت: در طی یک ماه گذشته تیم‌های بازرسی و نظارتی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان لنده به صورت مستمر اقدام به بازرسی از اماکن عمومی و فروشگاه‌های مواد غذایی و بهداشتی نموده اند .

خانی افزود: در این بازرسی‌ها سعی شده زمینه و بستر لازم برای تأمین سلامت و امنیت غذایی شهروندان با دقت و ظرافت بسیار بالا مد نظر قرار گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده اظهار  کرد:تیم‌های بازرسی و نظارت شبکه بهداشت و درمان در بازرسی‌های خود بیش از 48 مورد مواد غذایی و بهداشتی فاسد که معادل 740 کیلوگرم مواد غذایی و بهداشتی  بوده  را کشف و اینک با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران اقدام به امحاء آنها نموده ایم.

خانی از همشهریان محترم ساکن شهرستان لنده درخواست نموده تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در خصوص مواد غذایی و سایر موارد مربوط به بهداشت محیط  با شماره 32464650تماس حاصل نمایند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: