« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
آوای رودکوف:همایش سفیران سلامت امروز چهار شنبه با همکاری شبکه بهداشت و درمان و اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده  برگزار شد .

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ، امرالله خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده صبح امروز در همایش سفیران سلامت که به مناسبت هفته سلامت  برگزار شد، اظهار داشت: این همایش به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر بین مربیان آموزش سلامت، مدیران مدارس، سفیران سلامت و در مجموع بین آموزش و پرورش و مراکز بهداشتی و درمانی  است.

 خانی گفت:  تغییر سبک زندگی به سمت زندگی پرتحرک و تلاش در راستای تغذیه سالم و همچنین اجرای مراقبتهای خود درمانی از جمله مواردی است که باید بسیار به آن توجه کرد.

وی افزود: یکی از برنامه‌ریزیهای مهم در راستای آگاه‌سازی مردم، استفاده از سفیران سلامت است که این افراد  از میان دانش آموزان انتخاب می‌شوند در کلاسهای آموزشی کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی  شرکت و مطالب مرتبط با سلامتی را در خانواده و فامیل خود مطرح می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده طرح سفیران سلامت را یکی از مهمترین طرح‌ها در حوزه جلب مشارکت دانش‌آموزان و در راستای ارتقای سلامت در مدارس خواند و گفت:قطعا با اجرای این طرح و انجام خود مراقبتی می توان به مقابله ی با  بسیاری از بیماریها برخاست و از آنها پیشگیری نمود.

                                                                                                                  

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: