« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
آوای رودکوف: فرماندار بویراحمد و اعضای هیئت اجرایی این شهرستان ضمن دیدار با آیت‌الله ملک‌حسینی اعتبار نامه نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد را به وی تقدیم کردند.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی فرمانداری بویراحمد،آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در این دیدار ضمن خدا قوت و خسته نباشید به تمامی دست‌اندرکاران ستاد انتخاباتی استان و شهرستان بویراحمد با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و حلول سال شمسی ۹۵ با اشاره به برخی ناملایمات و توهین‌ها در ایام انتخابات اظهار کرد: بنده از طرفداران آمدن بازرس به شهرستان بویراحمد بودم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتخابات نسبت به سال‌های گذشته تقلب و تخلف کمتر بوده، گفت: با آمدن بازرسان و بازشماری مجدد شعب اخذ رای بر صحت انتخابات صحه گذاشتند و اعضای هیئت اجرایی خیالشان آسوده باشد که خطایی صورت نگرفته است.

وی اذعان کرد: به همه کاندیدای انتخابات توصیه می‌کنم که روز پایان دادن به کدورت‌ها و تنش‌ها است لذا اگر بی‌ادبی و بی‌حرمتی صورت گرفته باید فراموش شود و الان در شرایط کنونی به فکر آینده باشید.

آیت‌الله ملک‌حسینی در ادامه با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد جزء چهار استانی بود که تیک امنیتی خورد، گفت: خوشبختانه نیروهای امنیتی، سپاه و نیروی انتظامی در ایام انتخابات خوب عمل کردند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از عملکرد هیئت‌ نظارت تصریح کرد: حق قانونی معترضین پیگیری اعتراض بود و جای هیچ گونه گلایه‌ای به هیئت نظارت نیست از این جهت که به قانون عمل کردند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه مشارکت پرشور مردم در انتخابات و کسب رتبه دوم کهگیلویه و بویراحمد نشان از این دارد که انتخاباتی سالم و پرشور برگزار شد.

آیت‌الله ملک‌حسینی اذعان کرد: اینکه در برخی محافل و جوامع  مطرح می‌شود که آرا با پول خریداری شده توهین به جامعه است چرا که کهگیلویه و بویراحمد شایسته این توهین‌ها نبوده و نیست.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای خدمت‌رسانی هیچ تفاوتی بین چهار نفری که در رده معقول بودند نیست، تصریح کرد: همین که با شعارهای انتخاباتی خود مردم را به پای صندوق‌های رای کشاندند جای تشکر و قدردانی دارد و برای تمامی نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آرزوی موفقیت داریم.

آیت‌الله ملک‌حسینی در پایان تاکید کرد: حرمت‌ها باید حفظ شود و به انتظار آینده پاک برای خود و دیگران باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: