« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
آوای رودکوف:ساماندهی فراکسیون اصولگرایان آنچنان از اهمیت بالایی برخوردار است که برای آن از هم اکنون کمیته‌ای تشکیل شده است.

 

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ریاست فراکسیون اصولگرایان در مجلس دهم مسلما از جایگاه بالایی برخوردار خواهد بود چرا که با نهایی شدن منتخبان مردم برای مجلس آینده شاهد حضور طیف گسترده اصلاح‌طلبان در خانه ملت بودیم.

حضور موثر و نقش‌آفرینی اصولگرایان در مجلس دهم چالشی برای آنان محسوب می‌شود، لذا از هم اکنون نمایندگان اصولگرای مجلس نهم که حضورشان در مجلس آینده قطعی شده است کمیته‌ای هفت نفره به منظور ساماندهی اصولگرایان در مجلس دهم شکل گرفته است.

یکی از اهداف مهم این کمیته تعیین ریاست فراکسیون اصولگرایان در غیبت حداد عادل است.

حال برخی شنیده‌ها در مجلس حاکی از آن است که "حمیدرضا حاجی‌بابایی" منتخب مردم همدان یکی از گزینه‌هایی است که ریاستش بر فراکسیون اصولگرایان محتمل خواهد بود.

برآن شدیم تا برای تایید و یا تکذیب این شایعه با حاجی‌بابایی گفتگویی داشته باشیم که وی در واکنش به این سوال که شما به عنوان رییسی فراکسیون اصولگرایان در مجلس دهم مطرح هستید، گفت: بنده نمی‌خواهم فعلا وارد این مباحث شوم.

پاسخ مبهم این منتخب مردم همدان در مورد شایعه ریاستش بر فراکسیون اصولگرایان در مجلس دهم، به ادامه این شایعات همچنان قوت می‌بخشد.

حال باید دید که در این زمان باقی مانده تا تشکیل مجلس دهم آیا گزینه‌های دیگری برای ریاست بر اصولگرایان مطرح خواهد شد یا خیر؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: