« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
آوای رودکوف:معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بازشماری و بررسی صندوق‌های انتخابات مجلس دهم  در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،فتاح محمدی با اعلام این خبر افزود:  بازشماری و بررسی صندوق‌های آرای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا از سوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات کشور از پیش از ظهر امروز آغاز شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اطلاعات دقیقی از نحوه بازشماری آرا تا کنون نداریم و بعد از بررسی این هیئت نتیجه به ستاد انتخابات کشور اعلام می‌شود.

 در  حوزه انتخابیه بویر احمد و دنا  غلام‌محمد زارعی نماینده فعلی این حوزه با ۴۸ هزار و ۸۱۶ رأی به‌عنوان منتخب مردم بویراحمد و دنا معرفی شده بود و ستار هدایت‌خواه نماینده سابق این حوزه  با کسب ۴۶ هزار و ۱۸۰ نفر در جایگاه دوم قرار گرفته بود.تا کنون صلاحیت انتخابات در حوزه بویراحمد و دنا  و چهار  حوزه دیگر هنوز از سوی شورای نگهبان تایید نگردیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: