« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۸۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
جمعی از هواداران نامزدهای انتخات مجلس دهم با تجمع آرام در مقابل دفتر آیت الله ملک حسینی و بعضی از نقاط استان نسبت به نتیجه انتخابات در بویراحمد و دنا اعتراض کردند

 به گزارش پایگاه خبری اوای رودکوف از یاسوج،انتخابات حوزه بویراحمد و دنا با برتری  غلام محمد زارعی ، نماینده فعلی به پایان رسید اما از یاسوج خبر می رسد جمعی از نامزدهای انتخاباتی این حوزه با گرایشهای متفاوت در کنار بسیاری از هواداران خود به نتیجه انتخابات معترض و مراتب اعتراض خود را با تجمع در جلوی دفتر آیت الله ملک حسینی اعلام نمودند.

گفته می شود معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور در جمع معترضین اعلام نمود مراتب مورد پیگیری لازم قرار خواهد گرفت.

همچنین از یاسوج خبر می رسد که ستار هدایت خواه نامزد اصولگرای این حوزه در جمع هوادارن خود  با انتقاد از برخی تخلفات انتخاباتی در برخی از مناطق  گفت: کسی که بخواهد با پول و اقلام دیگر رأی مردم را بخرد و مبادرت به آن کند خیانت به انقلاب ، ولایت و رهبری کرده و این امر ناپسندمورد تأیید مردم این دیار همیشه در صحنه نیست.

نامزد ائتلاف اصولگرایان ابراز کرد: به عنوان فردی کوچکی از این جامعه و خادم شما بنا به مستندات موثق و قانونی که تخلفات آشکاری در این انتخابات صورت گرفته از طریق قانون در پی حق طلبی خواهم بود.

به گزارش آوای رودکوف ، دکتر فتاح محمدی رئیس ستاد انتخابات استان در گفتگو یی وضعیت انتخابات حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ را قطعی و مورد تایید هیات نظارت اعلام و افزود بر اساس شمارش آرا آقای عدل هاشمی منتخب این حوزه می باشد و وعده داده تا نتیجه انتخابات دو حوزه دیگر را  تا روز یکشنبه اعلام نماید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد باقر بهشت فرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
0
0
نتیجه این انتخابات اگر مستندات ارائه شده تخلف درست باشد واعلام رای به نفع متخلف صادر شود نادیده گرفتن حقوق دیگر رای دهندگان میباشد آرزوی برسی درست ونتیجه اصولی است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: